Ny dansk dir shop
Fra : Sune Jorgensen

Dato : 14-02-07 09:21

http://dir-shop.dk/
Held og Lykke Thomas :)
/Sune

Fra : Johnny Christensen

Dato : 14-02-07 10:01

> http://dir-shop.dk/

Jamen held og lykke.
Sjovt hvordan den ene danske dir shop ligner fuldstændigt den anden. Med
selvfølgeligt den forskel at hos dk.tech.gear der præsenterer Peter og Tom
sig så man kan se lidt om de man skal handle med.

Gad vide om det ikke ville være lidt rart for kunden at have lidt mere end
et anonymt website at forholde sig til.
Som det er nu, så beder de om at bankoverføre penge og sender først vare når
der står gysser på kontoen (fair nok)
Normal høflighed er vel at man siger "goddag, nu skal du høre hvem vi er og
hvorfor at du skal stole på os"

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 14-02-07 10:26

Helt enig, men mon ikke der snart kommer mere info på den nye side.

Imens kan man jo checke:
http://www.dir-shop.net/
hvis man lige står og mangler en Zeuxo Scooter til 6000 Eur eller en RB80
til 7000 Eur :)

/Sune

Fra : tz@cdnet.dk

Dato : 15-02-07 15:23

On 14 Feb., 10:26, "Sune Jorgensen" <sune.jorgen...@mail.dk> wrote:
> [...]
>
> Imens kan man jo checke:http://www.dir-shop.net/
> hvis man lige står og mangler en Zeuxo Scooter til 6000 Eur eller en RB80

Til alle i gruppen

Jeg vil lige stå frem her og fortælle at det er mig der står bag den
nye dir-shop.dk
Jeg vil også give Johnny ret at der skal være lidt info om hvem og
hvorfor man skal handle med mig. Alt dette vil komme på i den nærmeste
fremtid.
Men som skrevet så hedder jeg Thomas Zielinski. Jeg er gift og far til
en dejlig dreng. Jeg er en af de dykker der var med på FSH sidste
sommer under navnet Jørgensen.
Jeg har drevet firmaet Diveit siden 2004 som en super lille hobby
forretning, der har hjulpet div dykker med små opgaver.
Firmaet er lokaliseret i Vemmelev på Sjælland.
Ja shoppen ligner lidt dk.tech.gear, men det kommer den til da det er
den samme base der er brugt til siden.
Jeg har startet shoppen da jeg havde muligheden for at få
forhandlingen af nogle super gode produkter og der kommer flere til i
løbet af foråret. Jeg startede også shoppen for at tilbyde udstyr til
kræsne og dem der ikke vil betale formeget.
Jeg har valgt også at sælge alm. scuba udstyr til sportsdykker i
modsætning til andre dir-shopper. Alm udstyr vil blive pressenteret i
ultimo marts primo apirl, og bare vendt, de priser får nogle op af
stolen.

Man kan kontakte mig på info@dir-shop.dk eller info@diveit.dk også på
tlf. 20242596

Jeg ser frem til at se så mange af jer i "kiosken" som muligt

Mvh.
Thomas Zielinski

Fra : KC

Dato : 15-02-07 22:43

Hejsa Thomas!

Dykker du DIR?

KC
www.kcdk.com

Fra : tz@cdnet.dk

Dato : 16-02-07 11:15

On 15 Feb., 22:43, "KC" <k...@kcdk.com> wrote:
> [...]
>
> Jeg ser frem til at se så mange af jer i "kiosken" som muligt
>
> Mvh.
> Thomas Zielinski- Skjul tekst i anførselstegn -

Hej Kc

Jeg kan vel ikke kalde mig 100% DIR, da jeg ikke har taget deres
kursuer endnu.
Jeg bruger i øjeblikket det bedste fra forskellige organitioner. bla.
TDI. Alt udstyr er konfigureret efter Dir og jeg bruger meget tid på
at studere og træne tekniker.
Jeg har en del medie matriale med Dir og har brugt det til at at finde
det bedste.
Der til skal det siges at jeg syntes at de har fat i den lange ende af
hvad der er sund fornuft.
En dag bliver jeg DIR dykker.

mvh
Thomas