Ducati 750 Paso
Fra : Pernille Thodsen Yde

Dato : 30-06-01 19:26

Hej Alle

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen ligger inde med
afgiftsforespørgsler på en Ducati 750 Paso fra `88.
Det kunne være interessant at vide om det svinger meget alt efter hvad
landsdel der er forespurgt i.

mvh
Pernille

Fra : Steen Gruby

Dato : 30-06-01 21:47

On Sat, 30 Jun 2001 20:25:41 +0200, "Pernille Thodsen Yde"
<pybs@mail.dk> wrote:

Hej Pernille.

>Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen ligger inde med
>afgiftsforespørgsler på en Ducati 750 Paso fra `88.
>Det kunne være interessant at vide om det svinger meget alt efter hvad
>landsdel der er forespurgt i.

Jeg har i forbindelse med "afgiftningen" af min egen Paso samlet noget
materiale på lignende sager.
Først min egen:
Forhånsdvurdering og dermed depositum: 47.000 Dkr.
Enedlig vurdering efter syning af T&S: 37966 Dkr.
Men den lignede også noget der var løwn dengang
Afgiftadato: 15-12-1999.
T&S region Hillerød.

To andre fra T&S region Esbjerg.

Begge forhåndsvurderet til 47.000 Dkr.
Begge endte med en endelig vurdering til 41.000 Dkr i afgift.
Vurdering i henholdsvis 1994 og 1995.

Som du ser er der ikke den store forskel i vurderingen på forskellige
toldkontorer, og jeg vil regne med at du skal afsætte noget der ligner
det samme som jeg betalte for min.

Du kan læse resten af historien på: www.gruby.dk/købafmc.htm

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Armand

Dato : 01-07-01 11:00

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> skrev i en
> On Sat, 30 Jun 2001 20:25:41 +0200, "Pernille Thodsen Yde"
> <pybs@mail.dk> wrote:
>
> Hej Pernille.

Hallo !

Svar allerede efter 2½ time!
Selvom at du ikke øffer med i koret så tit mere, er du tilsyneladende
med i baggrunden hele tiden alligevel :-/

--
Armand.

Fra : Jens U

Dato : 01-07-01 20:05

Armand skrev ...

>Hallo !
>
>Svar allerede efter 2½ time!
>Selvom at du ikke øffer med i koret så tit mere, er du tilsyneladende
>med i baggrunden hele tiden alligevel :-/

Og der sker næppe for dig

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Armand

Dato : 02-07-01 15:19

Jens U <reveredk@studmc.dkX> skrev i en
> Armand skrev ...

> Og der sker næppe for dig

Mnjaeh :-/

Point taken!!

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-07-01 22:39

On Sun, 1 Jul 2001 12:00:14 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

Hej Armand.

Du er ikke nem at skjule noget for )

>Svar allerede efter 2½ time!

Ja, og havde det ikke været for et kraftigt delay i TDK's mailserver
havde det ligget der ca. 1 kvarter efter
Men det var nu en tilfældighed at jeg så det så hurtigt.

>Selvom at du ikke øffer med i koret så tit mere, er du tilsyneladende
>med i baggrunden hele tiden alligevel :-/

Jeps, ikke så ofte som tidligere.
Jeg er arbejdsramt i middelsvær grad, og det indebærer en del rejseri.
Og når jeg så kommer hjem og læser D.F.M. er der allerede vidende
hoveder der har skrevet det jeg kunne bidrage med.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Lars Bo Johansen

Dato : 02-07-01 15:44

Prøv at finde Steen Gruby på Ducati klub danmark.dk
Mener at han lige har fået sin registreret

mvh.

--
Lars Bo Johansen
Jernbanegade 8a