Festen?
Fra : Anders Houmark

Dato : 13-02-07 23:39

Hej..

Selvom jeg ikke er til Dogme film, kunne jeg egentlig godt tænke mig at
gense Festen. Problemet er bare, at jeg ikke lige kan finde den?
Jeg har fundet den i en boks hos Laserdisken, men jeg får en masse
ubrugelige skiver med, med film som ikke interesserer mig. Var prisen på
kassen med alt det ubrugelige i lav nok havde det ikke gjort noget, men jeg
synes det er for meget at skulle punge ud med 199 for en enkelt film, som
vel burde kunne købes til ca. halvdelen? .... Kan i hjælpe?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jens Erik Thomsen

Dato : 14-02-07 00:09

On 13/02/07 23:39, in article 45d23dc0$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> wrote:

> [...]
> synes det er for meget at skulle punge ud med 199 for en enkelt film, som
> vel burde kunne købes til ca. halvdelen? .... Kan i hjælpe?

Den gamle udgave er udgået for flere år siden, så den skal du være mere end
heldig for at finde.

Hvis du er interesseret i at købe en brugt, så har jeg en liggende i perfekt
stand (jeg tror ikke engang, jeg har set den). Du kan få den for 50kr +
porto. Smid en mail til jens.thomsenSNABELAgmail.com, hvis det er noget.

Fra : JYH

Dato : 14-02-07 12:00

Du kan låne den på www.bibliotek.dk eller dit eget bib.

Fra : Peter Heide

Dato : 14-02-07 18:42

> Du kan låne den på www.bibliotek.dk eller dit eget bib.

Eller gå ind i en second-hand ala Accord, den burde være relativ
let at få fat på.

Måske alligevel ofre de 200 kr. og få en bunke fraklippede scener
med ?

En kollega er igang med at at inkorporere alle de fraklippede
i selve filmen så det bliver en 2.30 timers udagve af Festen.
Han smækker den vist op i en Torrent-gruppe såvidt jeg kan
forstå på ham.

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-02-07 19:10

Anders Houmark wrote:
> [...]
> noget, men jeg synes det er for meget at skulle punge ud med 199 for
> en enkelt film, som vel burde kunne købes til ca. halvdelen? .... Kan

Tak for hjælpen herinde

Det lyder rigtig spændende med den torrent med den sammensatte film.. Vil
gerne have et link til den, hvis den kommer op :)

Indtil videre har jeg benyttet mig af Jens' udmærkede tilbud, så jeg får da
set den almindelige film inden alt for længe :)

Anders Houmark
www.AndersH.dk
www.chipsguiden.dk