Forstærkning af spær.
Fra : P&H

Dato : 12-02-07 18:01

Hej gruppe.
Jeg skal forstærke et spær i forbindelse med renovering af en kvist. Jeg har
tænkt mig at købe lægter i samme størrelse som de originale og vil monterer
dem på siden af de gamle, men hvordan sætter jeg dem sammen, skal jeg bruge
gennemgående bolte pr, 1,5m eller findes der en anden løsning.

Mvh Per

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 12-02-07 19:43

brug halvtømmer og gennemgående bolte

Fra : P&H

Dato : 17-02-07 13:10

Hvad er halvtømmer ?

Per

Fra : TT

Dato : 19-02-07 12:29

"P&H" <dbxpogh@mail.dk(fjern dbx)> skrev i en meddelelse
> Hvad er halvtømmer ?
>
> Per

Ca. det halve af heltømmer.

-TT

Fra : J. E.

Dato : 19-02-07 23:44

"TT" <trp@(fjern)hajq.dk> skrev i en meddelelse

> "P&H" <dbxpogh@mail.dk(fjern dbx)> skrev i en meddelelse

> Ca. det halve af heltømmer.
>
> -TT

Det kommer godt nok meget an på hvilken dim. de hver især har

100 x 200 er vist på alle måder mere end f.eks. 75 x 75 mm