døre 35mm
Fra : Gunna007

Dato : 11-02-07 11:17

Hvor finder jeg nye hvidmalede kanaldøre i tykkelsen 35 mm.

Den gængse størrelse er jo 40 mm nu.

Jeg vil skifte de gamle brune indvendige døre ud med nye hvide.

Hilsen G

Fra : Ivar

Dato : 11-02-07 13:10

Gunna007 skrev:

> Hvor finder jeg nye hvidmalede kanaldøre i tykkelsen 35 mm.

Hvis du har ældre døre, skal du ikke regne med at finde noget
der passer - der er jo også de to andre dimensioner, og der var
tidligere ingen standard.

Der er stor sandsynlighed for at dine eneste muligheder er
at skifte dørene inklusive karmen, eller at få dørene renoveret.
Der er en del firmaer, der gør det sidste.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : J. E.

Dato : 11-02-07 18:15

"Gunna007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor finder jeg nye hvidmalede kanaldøre i tykkelsen 35 mm.
>
> Den gængse størrelse er jo 40 mm nu.
>
> Jeg vil skifte de gamle brune indvendige døre ud med nye hvide.
>
> Hilsen G

Nedenstående er traditionelt gode til specialløsninger :

http://www.ostrup-dorfabrik.dk/index.htm
http://www.dorfabrik.dk/

alternativt kan du hvis ellers dørpladerne er nogenlunde sagtens få
dem pæne hos en professionel maler.