Problem med at flytte mails fra Outlook ti~
Fra : Mads

Dato : 13-02-07 22:09

Hej

Jeg har hidtil brugt Outlook 2002, men kunne egentlig godt tænke mig
at skifte til Thunderbird efter at have læst om dens effektive SPAM
filter.

Desværre så driller overførslen af mine gamle mails. Første gang jeg
starter Thunderbird op tilbyder den jo at hente mails fra Outlook og
når jeg svarer OK går den så igang, men efter nogen minutter, når
den har konverteret ca. 1/3 af mine mails, så låser Thunderbird og
går ned. Der er åbenbart et eller andet i mine Outlook mails som
Thunderbird får galt i halsen.

Jeg har prøvet at rydde lidt op i Outlook mapperne i håb om at det
ville løse problemet, men desværre.

Starter jeg Thunderbird op kan jeg godt importere addressebogen
fra Outlook manuelt, men den kløjs stadig i mine mails.

Har I nogen forslag? Findes der evt. et program der kan konvertere
mine gamle mails over i Thunderbird, eller som kan tjekke Outlooks
mail fil for eventuelle fejl?

Gode råd modtages med tak

mvh Mads
--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"