MacOS Admin problem
Fra : Jesper Ørsted

Dato : 30-06-01 16:28

For at en af mine venner kunne uploade via FTP til OS X varjeg nødt til
at oprette ham som bruger, da jeg skulle finde filen han havde uploaded
var den der ikke, det viste sig at den var blevet uploaded i nogle
brugermapper so jeg ikke kunne få adgang til, untagen ved at gå ind i
System preferences-> Users og slette ham som bruger, hvorved hans mapper
blev overført til mig.

Er det ikke muligt at tillade FTP gæsteupload uden at skulle igennem det
cirkus?
--
Jesper Oersted.
"Beware what you wish for, especially if it's 13-and-a-half

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-06-01 19:45

Jesper Ørsted <triton@titancity.com> wrote:

> [...]
> blev overført til mig.
>
> Er det ikke muligt at tillade FTP gæsteupload uden at skulle igennem det

Prøv at kigge på denne:

http://www.macosx.org/anonftp.html

--
René