Ang. Christian Pedersen
Fra : Henrik

Dato : 13-02-07 17:51

Hej Lone

Vi er skam kommet rigtig godt fra start, og mor har også flere gange udtrykt
sin begejstring for ordningen til mig. Dejligt! Christian og jeg har
planlagt de næste uger frem, og han siger selv, han ikke kan vente med at
komme i gang.

Tak for dit brev, som jeg netop har modtaget. Jeg undrer mig over en
formulering i kontrakten vedr. de 2500,- der udbetales hver 3. måned:
"...samt dækning for relevant kørsel til samme." Det har aldrig tidligere
været nævnt, at min kørsel skulle betales ud af de 2500,-. Og det er ærlig
talt ikke en acceptabel ordning - hverken for mig, som lægger egen bil til,
eller Christian, som jo gerne skal være den der får mest glæde af pengene.

Nu ved jeg godt det ikke er dig, der har lavet disse forhold omkring
støtte - men det virker lidt som om man fra kommunalt hold gerne vil gøre
det bedste for de sværest ramte børn - men man forventer at de ansatte gør
det lidt for egne blå øjnes skyld. Det har jeg meget tidligt meldt ud, at
jeg ikke gør. Jeg vil gerne levere et stykke engageret og professionelt
arbejde, men jeg forventer også at blive ansat under forhold, der tilgodeser
min uddannelse og erfaring, min tilgang til Christian osv... Indtil nu føler
jeg lidt, at jeg "må nøjes".

Men bundlinjen er, at jeg glæder mig til at komme videre med Christian. Han
er moden til det, og det giver han også selv udtryk for. Vi har det rigtig
godt sammen, og han har gjort et rigtig godt indtryk på min lille familie -
som den venlige og utrolig høflige knægt han også er. Jeg har lovet både ham
og Arizona, at selvom jeg evt. finder nyt arbejde, så vil jeg stadig være
"på" Christian indtil efter sommerferien - hvilket lettede mor.
Det betyder dog ikke, at jeg ikke stadig vil arbejde på at få ordentlig
betaling for det =)

Mvh. Henrik

Fra : Anders Ecklon

Dato : 13-02-07 18:20

Henrik skrev:
> [...]
> sin begejstring for ordningen til mig. Dejligt! Christian og jeg har
> planlagt de næste uger frem, og han siger selv, han ikke kan vente med at

Må du ha en hyggelig tid med christian. Men lur mig om det ikke er det
forkerte sted du har placeret din mail, da christian nok ikke er et
computer spil.

Mvh Anders

Fra : Peter T.

Dato : 13-02-07 18:35

Henrik udviste en (mindre) rettidig omhu og skrev:

[snip]
> Mvh. Henrik

Det er godt nok ikke nemt, at være OE-bruger, hvar? ;)

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-02-07 17:21

Peter T. skrev:
> Henrik udviste en (mindre) rettidig omhu og skrev:
>
> [snip]
>
> Det er godt nok ikke nemt, at være OE-bruger, hvar? ;)

Det kan nu godt lade sig gøre i Thunderbird også - har været tæt på!

Lars B

Fra : Peter T.

Dato : 14-02-07 19:24

Lars Jensen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Det kan nu godt lade sig gøre i Thunderbird også - har været tæt på!

Jeg kan godt se fidusen i at kombinere mail- og newsreader i samme program.
Men der har altså været sendt rigtig mange private mails her på usenet! :)