Sims 2 og NO-DVD ????
Fra : Jas

Dato : 12-02-07 19:14

Hejsa

Min datter har fået Sims 2 på dansk (en DVD).
Er det muligt at finde en NO-DVD der gælder den danske version og hvor kan
jeg finde sådan en... det er lidt noget møg skiven altid skal sidde i...

Hun har iøvrigt fået Glamour Life også... nu har vi også installeret den og
nu kan hun kun spille Sims 2 med Glamour Life --- kan man ikke spille den
alm. Sims 2 når man først har installeret det andet...

Jan

Fra : JYH

Dato : 13-02-07 11:17

Jas wrote:
> [...]
> Er det muligt at finde en NO-DVD der gælder den danske version og
> hvor kan jeg finde sådan en... det er lidt noget møg skiven altid

http://www.gamecopyworld.com/
har en multi no-dvd til alle sprog versioner.

http://dl.gamecopyworld.com/?d=2004&f=mo-s2crk!rar

Har ikke prøvet den, da jeg ikke spiller Sims

Fra : Jas

Dato : 13-02-07 19:36

> http://www.gamecopyworld.com/
> har en multi no-dvd til alle sprog versioner.
>
> http://dl.gamecopyworld.com/?d=2004&f=mo-s2crk!rar
>
> Har ikke prøvet den, da jeg ikke spiller Sims

Nu har jeg prøvet den, men syntes ikke den virker på den Danske, den vil
stadig have der sidder en DVD i maskinen.

Jan

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 13-02-07 16:02

"Jas" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og nu kan hun kun spille Sims 2 med Glamour Life --- kan man ikke spille
> den alm. Sims 2 når man først har installeret det andet...

Nej, det er altid sidst installeret tillægspakke/ udvidelse, der skal sidde
i pc'en.

VH Pernille

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-02-07 16:49

Pernille Højgaard wrote:
> Nej, det er altid sidst installeret tillægspakke/ udvidelse, der skal
> sidde i pc'en.
>
> VH Pernille

Du mener at det er den CD/DVD der skal ligge i drevet for at kunne spille?
Det er rigtigt nok (som jeg husker det). Men derudover bør alle tidligere
versioner/udvidelser være tilgængelige i spillet.