Las Ketchup
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-02-07 14:42

Hej

Kender I andre sange a la Las Ketchup.

Dvs. totalt sommerlandeplager, typisk fra de sydeuropæiske hitlister.

Der er næsten én hvert år, men jeg kan aldrig huske dem.

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-02-07 15:03

On Feb 12, 2:42 pm, "Mark Thomas Gazel" <markga...@hotmail.com> wrote:
> Hej
>
> Kender I andre sange a la Las Ketchup.
>
> Dvs. totalt sommerlandeplager, typisk fra de sydeuropæiske hitlister.
>
> Der er næsten én hvert år, men jeg kan aldrig huske dem.

Der er en som jeg hørte for en del år siden i Spanien, de spillede den
på GuldFM i går.
Men jeg kan ikke komme på den. Jeg søger lige lidt rundt.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-02-07 15:05

On Feb 12, 2:42 pm, "Mark Thomas Gazel" <markga...@hotmail.com> wrote:

> Dvs. totalt sommerlandeplager, typisk fra de sydeuropæiske hitlister.
>
> Der er næsten én hvert år, men jeg kan aldrig huske dem.

Hernede i Spanien er det ligefrem et helt koncept at se hvilken gruppe
der kommer med årets "Canción del Verano" (sommersang)

Se denne liste:
http://es.wikipedia.org/wiki/Canci%C3%B3n_del_verano

Jeg ved ikke hvilke af disse der når til Danmark.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-02-07 15:19

> Hernede i Spanien er det ligefrem et helt koncept at se hvilken gruppe
> der kommer med årets "Canción del Verano" (sommersang)

DET overrasker mig ikke.

> Se denne liste:
> http://es.wikipedia.org/wiki/Canci%C3%B3n_del_verano

Cool liste.

Fra : Per Hansen

Dato : 12-02-07 21:37

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> mentioned this

> DET overrasker mig ikke.

> Cool liste.

Nå ja, Vamos a la playa.
Den var den der blev til "Farmor Drikker Bajer" her hjemme dengang

--
Per Hansen

Fra : Andreas Eibach

Dato : 23-02-07 03:59

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote:

> Nå ja, Vamos a la playa.
> Den var den der blev til "Farmor Drikker Bajer" her hjemme dengang

og
Ritmoooo
Ritmoooo de la Nocheeeeee

-An = dreas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-02-07 15:14

On Feb 12, 3:03 pm, "Christian B. Andresen" <t...@tiscali.dk> wrote:

> Der er en som jeg hørte for en del år siden i Spanien, de spillede den
> på GuldFM i går.
> Men jeg kan ikke komme på den. Jeg søger lige lidt rundt.

Lars Hoffmanns liste hjalp

"Macarena", Los del Río

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-02-07 15:13

> Lars Hoffmanns liste hjalp
>
> "Macarena", Los del Río

Ja, og Lambada.

De andre titler er lidt for øhm spanske til mig.

Fra : Henrik

Dato : 13-02-07 01:41

Mark Thomas Gazel wrote:

> Kender I andre sange a la Las Ketchup.
>
> Dvs. totalt sommerlandeplager, typisk fra de sydeuropæiske hitlister.
>
> Der er næsten én hvert år, men jeg kan aldrig huske dem.

Jeg var i Spanien i 97, og der blev følgende to sange voldspillet:
Bailando og Samba de Janeiro.
http://www.youtube.com/watch?v=IWKhbR33bww
http://www.youtube.com/watch?v=VAXG4hb_E44
Derfor undrer det mig lidt, jeg ikke kan finde dem på Canción del
Verano-listen.

/Henrik

Fra : Hans Hüttel

Dato : 14-02-07 23:46

In article <90ab5$45d06f20$3e3d8e23$28939@news.arrownet.dk>,
"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote:

> Hej
>
> Kender I andre sange a la Las Ketchup.
>
> Dvs. totalt sommerlandeplager, typisk fra de sydeuropæiske hitlister.
>
> Der er næsten én hvert år, men jeg kan aldrig huske dem.

http://fp.worldonline.dk/fpeplaschke/ostesang1.htm

Og jeg mener det faktisk! Det bliver aldrig det samme at høre Las
Ketchup igen, når man har hørt denne gamle sang fra Cirkeline-filmene.

Hans