Enhver Star Wars fans våde drøm
Fra : jim

Dato : 13-02-07 14:11

Obi-Wan Kenobis kappe til salg:

http://epn.dk/loungen/article20738.ece

/jim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-02-07 10:50

On Feb 13, 2:11 pm, "jim" <j...@officeconsult.dk> wrote:
> Obi-Wan Kenobis kappe til salg:
>
> http://epn.dk/loungen/article20738.ece

De skriver " Eller kan du ikke leve uden Indiana Jones' hat, pisk og
læderjakke? "

Skal det ikke bruges til 4'eren ?

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-02-07 11:16

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> writes:

> De skriver " Eller kan du ikke leve uden Indiana Jones' hat, pisk og
> læderjakke? "
>
> Skal det ikke bruges til 4'eren ?

Der er formentlig en 5-6 eksemplarer af hver i brug til hver film -
i forskellige slid- og snavse-tilstande.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-02-07 19:15

Peter B. Juul wrote:

> Der er formentlig en 5-6 eksemplarer af hver i brug til hver film -
> i forskellige slid- og snavse-tilstande.

Jeg har lige set ekstramateriale til den første Indiana Jones film, og tager
jeg ikke meget fejl, så bliver der sagt, at der var 10 jakker :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Henry Vest

Dato : 14-02-07 12:32

jim wrote:

> Obi-Wan Kenobis kappe til salg:
>
> http://epn.dk/loungen/article20738.ece

Hm. Gad vide hvordan de har fået den transporteret til Jorden fra en fjern,
fjern galakse?

--
Henry Vest

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-02-07 12:37

Henry Vest <henry_vest@REMOVEget2net.dk> writes:

> Hm. Gad vide hvordan de har fået den transporteret til Jorden fra en fjern,
> fjern galakse?

Med båd. Men det tager lang tid.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : gb

Dato : 15-02-07 18:45

Henry Vest <henry_vest@REMOVEget2net.dk> wrote in

> Hm. Gad vide hvordan de har fået den transporteret til Jorden fra
> en fjern, fjern galakse?

Det må være Scotty, der har hjulpet til dér.

--
GB

Fra : Frandsen

Dato : 22-02-07 14:03

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i meddelelsen
> Det må være Scotty, der har hjulpet til dér.

Very funny Scotty. Now beam down my clothes

Fra : gb

Dato : 23-02-07 03:43

"Frandsen" <a@b.c> wrote in news:45dd9499$0$93566
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Very funny Scotty. Now beam down my clothes

Nemmerlig.

--
GB

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 18-02-07 13:03

"Henry Vest" <henry_vest@REMOVEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hm. Gad vide hvordan de har fået den transporteret til Jorden fra en
> fjern,
> fjern galakse?
>
> --
> Henry Vest

Tjah den har også holdt sig godt eftersom den blev brugt for lang tid siden
i en fjern, fjern galakse.

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-07 22:04

"jim" <jim@officeconsult.dk> wrote in news:1171372277.178131.236460
@q2g2000cwa.googlegroups.com:

> Obi-Wan Kenobis kappe til salg:
>
> http://epn.dk/loungen/article20738.ece

Billedteksten:"Obi-Wan Kenobis kappe forventes at blive solgt til den
højeste pris, når filmkostumerne sælges i London 6. marts."

Øhh... ja? Ellers ryger konceptet "auktion" vel? :)

//Casper