Cannibal - tysk film om Armin Meiwes ( ha~
Fra : Peter Heide

Dato : 13-02-07 02:18

http://imdb.com/title/tt0910548/

Læste et sted at Armin Meiwes havde solgt filmrettighederen til sin
historie . Må fandme ikke håbe det er denne film der blev resultatet.

Her kommer en spoiler advarsel. Selvom man skal bo på Mars for
at have undgået at hører om den sag.

Altså en SPOILER ADVARSEL.

Filmen ligger rimeligt tæt på hvad der, sådan overordnet, skete den dag.
Selvom jeg har svært ved at tro Armin var sådan et hulkende skvat
som han bliver spillet hér.

Den første halv time ser man Armin rende rundt i tysk tyroler-idyl med
Richard Clayderman musik i baggrunden. han er på jagt efter en mand
han kan få lov at æde. Han får for det meste et par på skrinet som svar.
Finder ved hjælp at et chatroom et villigt offer: Brandes.

De mødes og så er der dømt knaldvarm bøssesex i en stiv halvtime.Det
var ikke særligt rart kikke på. Langt om længe kom der gang i sagerne.
Brandes får skåret sin dillermand af og SÅ skal der spises. Den er sej
og Brandes lægger sig i badekarret og forbløder.

Resten gad jeg simpelthen ikke glo på for filmen er dræbende kedsommelig,
ulækker ( godt med ketjup og griseindvolde ) og må vel nærmest betragtes
som soft til hardcore bøssefilm med en sjat gore. Skuespillerne, eller hvad
man
skal kalde de to, yder en absolut elendig præstation. Selv ikke da
de sidder og gnasker på Brandes friturestegte tissemand kan man
holde koncentrationen. Jeg sad og tænkte på hvad pokker jeg skulle
finde på at lave til aftensmad imorgen.

Filmen er en jammer. Giv mig 500.000 kr.og jeg skal lave en
lowbudget film om Albert Fish. Se; HAN var en rigtig kannibal. Han
var det hele !

http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Fish

Fra : N/A

Dato : 14-02-07 18:36

Fra : Peter Heide

Dato : 14-02-07 18:36

> Da jeg har en kannibal i min familie siger jeg mange tak for din
> anmeldelse.
> Det er en oplagt gave ide til ham. den har ellers fået rimelige
> anmeldelser
> rundt omkring.

hmmm. er jeg begyndt at svare på min egne anmeldelser ?
har lavet en en mindre "fuck up" ifbm en cut and paste til en
blog på nyhedsavisen.