Katastrofe filmene: Category 6+7
Fra : Per Hansen

Dato : 12-02-07 00:42

Jeg sad lige og browsede en amerikansk filmforhandler site igennem efter
hvad de havde af TV film og faldt over 2 kaldet:
Category 6: Day Of Destruction
Category 7: The End Of The World

På skrift lydder de jo meget gode, men har nogen her der kender til
de 2 film ?

--
Per Hansen

Fra : Mads

Dato : 12-02-07 00:54

On Sun, 11 Feb 2007 23:41:34 GMT, Per Hansen
<onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>Category 6: Day Of Destruction
>Category 7: The End Of The World
>
>På skrift lydder de jo meget gode, men har nogen her der kender til

Begge har været vist på TV3 et par gange for nyligt.
Sidste gang var klokken lort om natten for en uge
eller to siden. Det siger vist også lidt om kvaliteten.

Jeg ville ikke bruge penge på dem. De er lantrukne
uden meget handling eller action. Når der endelig
sker noget er special effects'ene elendige, med
masser af dårlig CGI grafik

mvh Mads

Fra : Per Hansen

Dato : 12-02-07 13:44

Mads <Mads@nospam.nothanks.com> mentioned this

> [...]
> uden meget handling eller action. Når der endelig
> sker noget er special effects'ene elendige, med

Det lydder jo ikke så godt, så ladder jeg dem "stå på hylden i butikken"

--
Per Hansen