Billeje Mallorca
Fra : LH

Dato : 11-02-07 10:15

Nogen der kender et godt, men billigt selskab

Vi blev snydt så vandet drev sidste år fordi vi ikke læste det med
småt, og måtte betale benzinen forud istedet for selv at fylde den
helt op ved aflevering vi brugte EuroGold

Fra : Bjarne

Dato : 11-02-07 11:12

LH skrev:
> [...]
> småt, og måtte betale benzinen forud istedet for selv at fylde den
> helt op ved aflevering vi brugte EuroGold
Man kan sikkert godt finde noget billigere, men vi har adskillige gange
benyttet AVIS vel at mærke reserveret hjemmefra og med wizard kort, og
det har hver gang virket OK.
Ganske vist ikke Mallorca, men Italien, Frankrig, Grækenland, Tyskland.

Normalt har man ret høj selvrisiko, som man kan forsikre sig fra.

Bjarne

Fra : torben larsen

Dato : 13-02-07 08:10

Hej

Jeg skal også til at book en bil til maj.....

Efter lidt tid på google fandt jeg 3 godt link.

www.recar.org

www.recordgo.com

www.email-car-hire.com

Jeg håber at høre fra nogle, som har prøvet et af selskaberne.......
Da jeg er lidt usikker på om så "små" udlejningsselskaber er gode nok.

Jeg har brugt recordgo.com før med tilfredshed, men de er ikke billigste
mere.

Torben