On Tue, 13 Feb 2007 00:20:02 +0100, "Perminator"
<per.misserfjern@mail.dk> wrote:
Hej Per.
>
>Tak for listen. Jeg har været forbi den tidligere, og den er
>fyldestgørende.
>Jeg tænkte på, om nogen havde sat deres vedligeholdelse og udskiftninger ind
>i et excel-ark, som jeg kunne bruge som genvej/let start.
>Hvis der ikke kommer anden respons, har jeg tænkt mig at taste din liste i
>et ark sammen med øvrige ting jeg kommer i tanke om, sammen med tid og
>kilometre, således jeg har overblik, og hvad der står for tur.
>
Jeg har en komplet liste over hvad der er lavet på mine maskiner.
Både ved planlagt service og ad hoc.
De er desværre på papir, men jeg scanner dem gerne til dig.
Så kan du taste det ind i regnearket du anser for brugbart.
Du skal blot være opmærksom på at de oplysninger er mærkespecifikke,
hvor listen fra hjemmesiden er generel.
>By the way, jeg så din kommentar om BMW F650 med Belt drive, (sønnen).
>Jeg sad på en F800ST i Herning, og blev meget forelsket: Under 200 kg. Belt
>Drive = vedligeholdelsesfri som kardan. Parallel Twin, 85 HK, men med 8,8
>KgM moment, som ellers ikke ses på maskiner under 1100 ccm. Det kunne vist
>sagtens være min næste maskine, når den kommer ud som brugt om et par år.
>Det bliver de 90 daglige km. på arbejde, samt ønsket om sommerferietouring
>der bliver udslagsgivende. Kommentar?
>
Jeg har for så vidt ingen kommentarer ud over dem jeg er kommet med.
Jeg har naturligvis haft 650'eren "under kniven", men jeg har kørt så
lidt på den at mine oplevelser med den kan betragtes som særdeles
overfladiske.
Jeg har kun læst om F800ST.
Det ser umiddelbart godt ud, men det er nok klogt at vente lidt med at
anskaffe sig en.
F650SC havde nogle børnesygdomme med indsprøjtningen som alle ejere
klagede over.
De var først endeligt rettet i 02 modellen.
Så på godt Jysk - Bi lidt
--
Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU MAX Special 1956
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk