Krympe en våddragt?
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 11-02-07 13:15

Hej NG

Jeg har købt noget brugt dykkerudstyr incl. en shorty våddragt.
Desværre er våddragten et nummer for stor og har derfor en stor
vandudskiftning.

Kan man på nogen måde krympe en våddragt?

mvh
Michael Kristensen

Fra : Søren Reinke

Dato : 11-02-07 13:35

mbk112@hotmail.com wrote:
> [...]
> Desværre er våddragten et nummer for stor og har derfor en stor
> vandudskiftning.
>
> Kan man på nogen måde krympe en våddragt?

Ikke mig bekendt, men hvis du nu spiser alt for meget junk food i et
stykke tid, så kan det være den kommer til at passe

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 11-02-07 13:49

On 11 Feb., 13:34, Søren Reinke <s...@REMOVE.reinke.dk> wrote:

> Ikke mig bekendt, men hvis du nu spiser alt for meget junk food i et
> stykke tid, så kan det være den kommer til at passe

Man kan jo også bare være tålmodig. Neoprendragter krymper jo helt
automatisk med tiden, så efter en 6-10 år så skulle den være der.
Måske lidt længe at vente

Jens Olsen

Fra : Kim Nygaard

Dato : 11-02-07 22:45

jenspolsen@hotmail.com <jenspolsen@hotmail.com> skrev:

>Man kan jo også bare være
>tålmodig. Neoprendragter krymper jo helt
>automatisk med tiden, så efter en
>6-10 år så skulle den være der.
>Måske lidt længe at vente
>
>Jens Olsen

Bensin og en tændstik kan fremskynde processen
--
Mvh.
Nygaard

Fra : Seerup

Dato : 12-02-07 06:32

> Bensin og en tændstik kan fremskynde processen
> --

Flotte og seriøse svar! Virkeligt den slags der fremmer spørgelysten hos nye
folk.

Fra : Søren Reinke

Dato : 12-02-07 07:59

Seerup wrote:

> Flotte og seriøse svar! Virkeligt den slags der fremmer spørgelysten hos nye
> folk.

Så så, inden du tænder helt af, så læg mærke til de såkaldte smiley's
der er i de fleste af indlæggene.

Nu er det selvfølgelig ikke et helt ualmindeligt navn, men en skribent
med et tilsvarende navn, har skrevet i denne gruppe siden ca 2004, så ny
kan han vist ikke kaldes.

p.s. Foretrækker du virkeligt hvis alle var var 100% seriøst og helt
strippet for enhver andel af humor ?

Fra : Allan Hansen

Dato : 12-02-07 08:03

<mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>Kan man på nogen måde krympe en våddragt?

Du kan få den syet ind, selvom det er mest almindeligt at få lagt kiler ind
når den er "krympet over julen". Men det er vel næppe pengene værd for en
brugt shorty. Prøv at komme den i tørretumbleren. måske kryber den. Når jeg
vasker bliver tøjet ofte ensfarvet og et nummer mindre

Allan Hansen

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 12-02-07 11:17

> Nu er det selvfølgelig ikke et helt ualmindeligt navn, men en skribent
> med et tilsvarende navn, har skrevet i denne gruppe siden ca 2004, så ny
> kan han vist ikke kaldes.

Ja, jeg har skrevet lige siden 2004, hvor jeg tog mit certifikat med
dig som instruktor i Sharm.

mvh
Michael Kristensen

Fra : Søren Reinke

Dato : 12-02-07 17:48

mbk112@hotmail.com wrote:

> Ja, jeg har skrevet lige siden 2004, hvor jeg tog mit certifikat med
> dig som instruktor i Sharm.

Ahhh syntes nok navnet lød bekendt :)

Forresten har du stadigvæk det billede af den flaske med overtryk jeg
åbnede på dit AOWD kursus, hvor man så kan se proppen flyver af og vand
dampen ?

hvis du har må du meget gerne email mig det igen (mistede desværre en
del filer pga. HD crash),

p.s. Fjern det åbenlyse i min email :)

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 12-02-07 15:26

Hej Michael

Køb et skind (1-2mm neopren til torso'en) eller brug et par t-shirts, det
virker fint og giver dig også lidt mere varme.

/Sune

Fra : Henning

Dato : 12-02-07 15:46

On 11 Feb 2007 04:14:55 -0800, "mbk112@hotmail.com"
<mbk112@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Desværre er våddragten et nummer for stor og har derfor en stor
>vandudskiftning.
>
>Kan man på nogen måde krympe en våddragt?

Nope - en ny koster ~300,- så det er nok spørgsmålet om det er
besværet værd at ofre noget på opgaven?