Eberspächer Hydronic bilvarmer
Fra : Autocadster

Dato : 12-02-07 09:46

Er der nogen der har et sådan benzinfyr og kan sige mig om man kan få
et modem så det kan styres via mobilos ?

Findes der en fjerbetjening der er mindre end TP5 fjernbetjningen ?

Gode råd ?

Autocadster / 2620

Fra : Autocadster

Dato : 12-02-07 12:53

Autocadster udtrykte præcist:
> Er der nogen der har et sådan benzinfyr og kan sige mig om man kan få et
> modem så det kan styres via mobilos ?

> Findes der en fjerbetjening der er mindre end TP5 fjernbetjningen ?

> Gode råd ?

Hvem forhandler Eberspächer i storkøbenhavn ?

Autocadster / 2620

Fra : KASO

Dato : 12-02-07 21:51

http://www.kjoeller.com/

Fra : Kim H

Dato : 12-02-07 16:20

> [...]
> modem så det kan styres via mobilos ?
>
> Findes der en fjerbetjening der er mindre end TP5 fjernbetjningen ?

Du kan få noget så du kan starte den med mobilen prøv at gå ind på EBAY de.
og søg på fernbedienung standheizung
Du kan også få en fjernbetjening Easystart + Eberspächer som ikke fylder ret
meget ellers kan du bruge et sæt fra Webasto hvis du kan finde ud af at
forbinde ledningerne
Mvh. KimH