Numselege
Fra : Carsten Wagner

Dato : 30-06-01 15:52

Dette tema fortjener vist den rigtige overskrift.
Efter at jeg skrev den viste "artikel" har vores leg videreudviklet sig. Min
kone går nu så dybt ind, som hun kan med 2 eller 3 fingre. Det er rart at
blive fyldt ud, men den største fornøjelse er det stadigvæk at blive kildet
i timevis i indgangen. Helst når vi ligger i sengen og ser formel-1 eller
noget andet i fjernsynet

Jeg har også fået flere legetøjer, se bl.a. model Jay på
http://www.dildos.co.uk/double.htm
Min kone blev chokeret, da jeg viste hende den første gang, for når man ser
den og holder den i hånden, indgyder den en del mere respekt, end billedet
antyder. Den kræver en hel den fingerspidsfornemmelse at få ind, så jeg
bruger den kun, når jeg leger alene. Man kan nemlig godt komme til at pirre
de "forkerte" nerver, og det er ikke så behageligt. Til gengæld kan jeg få
den helt ind (48 cm.) og kan mærke den trykke på indersiden af ribbenene.

Fælles for alle legene er, at rensning er MEGET vigtigt for at undgå
uønskede overraskelser. Jeg bruger vandslangen, selvom andre fraråder det.
Jeg fylder op 3-4 gange; skyller ud i WC-et, og så er jeg er klar til kamp.
Indtil nu er det gået godt hver gang.
Mere senere.
Hilsen

Fra : Carsten Wagner

Dato : 01-07-01 09:24

Prøv også at se http://www.fukingmachines.com/updates/updatesw0.htm Det er
måske ikke ligefrem seriøst, men til gengæld ganske underholdende.
Carsten

Fra : /arcana

Dato : 07-07-01 21:20

"Carsten Wagner" <wagnercarsten@gmx.de> wrote in message

> Prøv også at se http://www.fukingmachines.com/updates/updatesw0.htm Det er
> måske ikke ligefrem seriøst, men til gengæld ganske underholdende.

Hvorfor ser man aldrig den slags links i news:dk.helbred.kirurgi?

--
/arcana