Afinstallere TDC's sikkerhedspakke?
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-07 20:21

Jeg har afinstalleret TDC's sikkerhedspakke (F-secure), men i systray
sidder ikonen stadig, dog med et blinkende udråbstegn. Ved opstart af
Windows kommer sikkerhedspakkens splash stadig. Afinstalleringen skete dog
først efter at prøvetiden havde været udløbet i nogle dage.

Hvorfor pokker dør den ikke bare?
--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : Kristian Thy

Dato : 13-02-07 13:13

On Feb 12, 8:21 pm, Kurt Hansen <"kurt-snabel-towle-de-kå"> wrote:
> [...]
> Windows kommer sikkerhedspakkens splash stadig. Afinstalleringen skete dog
> først efter at prøvetiden havde været udløbet i nogle dage.

Det lyder som et spørgsmål for TDC Support ... 80 80 80 80 :)

\\kristian

Fra : John

Dato : 13-02-07 13:22

"Kurt Hansen" <"kurt-snabel-towle-de-kå"> skrev i en meddelelse

> Hvorfor pokker dør den ikke bare?

Tip, How to remove F-Secure product completely:

http://support.f-secure.com/enu/corporate/downloads/removeav.shtml

Mvh John

Fra : Rado

Dato : 14-02-07 10:17

On Mon, 12 Feb 2007 20:21:23 +0100, Kurt Hansen
<"kurt-snabel-towle-de-kå"> wrote:

>Jeg har afinstalleret TDC's sikkerhedspakke (F-secure),

Det er NormanTCDs pakke er baseret på (prøvede den selv for en måneds
tid siden) - medmindre de lige har skiftet til F-secure?

Iøvrigt havde jeg også diverse problemer med den, har dog ikke prøvet
af afinstallere den (skulle alligevel have geninstalleret systemet, så
den røg ud ad den vej).

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : L.E.P.

Dato : 14-02-07 13:17

Wed, 14 Feb 2007 10:17:16 +0100, skrev Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
:

>Det er NormanTCDs pakke er baseret på (prøvede den selv for en måneds
>tid siden) - medmindre de lige har skiftet til F-secure?

WebSpeed bruger F-secure.

Hilsen Lars

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-07 13:14

On Mon, 12 Feb 2007 20:21:23 +0100, Kurt Hansen wrote:

> [...]
> Windows kommer sikkerhedspakkens splash stadig. Afinstalleringen skete dog
> først efter at prøvetiden havde været udløbet i nogle dage.

Jeg har nu fået svar fra TDC Webspeed Support og det er ganske enkelt:

--
Venlig hilsen
Kurt