AVG opdateres ikke
Fra : Kasper Jensen

Dato : 11-02-07 17:00

Jeg har et problem med, at Update Manager i AVG 7.5.410. Når jeg trykker
på "Check for Updates" eller "Update", så sker der ikke noget. Dette
betyder naturligvis, at jeg dels har fået en advarsel om, at Update
Manager ikke er opdateret, et par dage efter er der så kommet besked om
"Anti-Virus Database" is out-of-date og endelig efter endnu et par dage
advarsel fra Windows Sikkerhedsopdatering om, at antivirusprogrammet er
forældet. Jeg har forsøgt at indstille i Control Center til, at
computeren skal opdatere ved næste genstart og sågar at den skal
genstarte straks for at opdatere, men computeren slukker/genstarter bare
ikke. Hvad gør jeg?

Fra : John

Dato : 11-02-07 17:30

"Kasper Jensen" <kasperjensen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har et problem med, at Update Manager i AVG 7.5.410. Når
> jeg trykker på "Check for Updates" eller "Update", så sker der
> ikke noget. Hvad gør jeg?

Kører evt en scanning med dette gratis program:

http://www.snapfiles.com/reviews/Super-Anti-Spyware/SuperAntiSpyware.html

Derefter: Download AVG fx her
http://www.filehippo.com/download_avg_antivirus/ og gem på
skrivebord.

Slet AVG via tilføj/fjern programmer i kontrolpanel, og installer
AVG fra skrivebordet. Du skal muligbis genstarte computeren i
forløbet.

Så burde den være der :)

Mvh John

Fra : Kasper Jensen

Dato : 11-02-07 18:33

> Kører evt en scanning med dette gratis program:
>
> http://www.snapfiles.com/reviews/Super-Anti-Spyware/SuperAntiSpyware.html

Det skulle der vist ikke være behov for, når jeg har Ad-Aware SE
installeret.

> [...]
>
> Slet AVG via tilføj/fjern programmer i kontrolpanel, og installer AVG
> fra skrivebordet. Du skal muligbis genstarte computeren i forløbet.

Jeps, tak for hjælpen.

Fra : John

Dato : 11-02-07 18:59

"Kasper Jensen" <kasperjensen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det skulle der vist ikke være behov for, når jeg har Ad-Aware
> SE installeret.

Dit valg. Du vil muligvis blive overrasket..

> Jeps, tak for hjælpen.

Velbekomme. John

Fra : jama

Dato : 12-02-07 14:25

> Dit valg. Du vil muligvis blive overrasket..

Det er helt sikkert han blive, men ham om det.
jama

Fra : Dennis Munding

Dato : 18-02-07 18:52

Hej John og "jama"

"jama" skrev i en meddelelse:
> Det er helt sikkert han blive, men ham om det.
> jama

Fortæl, fortæl...
Hvad er overraskelsen??
(Har selv Ad-Aware, så jeg vil da gerne vide, om det er noget skrammel, selv
om jeg ikke har haft (så vidt vides) problemer med det)...

Dennis Munding
http://tolkecentret.dk/ - Tolkning, oversættelse, rådgivning og kurser!
http://pe-vagtservice.dk/ -Et sikkert valg til at passe på dine værdier!
http://munding-webdesign.dk/ -Vi ses! - ganske enkelt...

Fra : John

Dato : 18-02-07 19:39

"Dennis Munding" <mail@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> (Har selv Ad-Aware, så jeg vil da gerne vide, om det er noget
> skrammel, selv om jeg ikke har haft (så vidt vides) problemer
> med det)...

Min ydmyge mening:

Det virker som om Lavasoft-folkene hviler på laurbærrene, men det
gør the bad guys ikke.

SuperAntispyware er blandt de bedste (gratis) snavsefjernere pt.
Programmet finder og fjerner 'problemer', heriblandt trojanere
samt andet 'godt', som Ad-Aware ikke opdager.

Ad-Aware er her i huset sendt på pension :)

Mvh John