Digitalt støj på iBook skærm
Fra : Henrik Enslev

Dato : 12-02-07 20:37

Hej

Jeg har en gammel iBook g3, 800 Mhz, 12". Den viser alle mulige
mærkelige farver og mønstre som løber ned af skærmen. Den virker fint i
Target mode, og viser også nydeligt Firewire symbolet.

Jeg har hørt om mange fejl med grafkken på disse g3 iBooks, så måske er
det bare det som er stået af, eller kan der være mulighed for at vække
det normale billede til live?

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : sadyhr

Dato : 20-02-07 12:50

Hej Henrik

Jeg vil frygte, at der er tale om, at der er udu i kablet, som
forbinder skærm og masmotherboard.

Måske det kan klares ved at skifte dette kabel?; men det er vist ikke
nogen nem operation desværrere.

Se evt på http://www.ifixit.com, hvor der er guides til at skille
maskinerne ad.

Held og lykke, Sebastian