Export fra Garageband (mp4a)
Fra : Steen

Dato : 11-02-07 18:08

Hej
Når jeg exporterer en fil fra Garageband til disk, får jeg en fil i
formatet mp4a.
Hvad hedder dette format, og kan det bruges på en windows-maskine?
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-02-07 20:57

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Hej
> Når jeg exporterer en fil fra Garageband til disk, får jeg en fil i
> formatet mp4a.
> Hvad hedder dette format, og kan det bruges på en windows-maskine?

MPEG4 audio, det bør ikke være et problem, da der er tale om et ISO
certificeret format.

Fra : Steen

Dato : 11-02-07 23:06

> MPEG4 audio, det bør ikke være et problem, da der er tale om et ISO
> certificeret format.

Okay, så det er ikke det dér .aif-halløj?
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-02-07 07:32

> Okay, så det er ikke det dér .aif-halløj?

aif fejler ikke noget, det er helt almindelig ukomprimeret PCM som
enhver PC bør kunne afspille.

Fra : Steen

Dato : 12-02-07 23:35

> aif fejler ikke noget, det er helt almindelig ukomprimeret PCM som
> enhver PC bør kunne afspille.

Har en kammerat, der ikke kunne afspille .mp4a på sin PC.
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-02-07 20:01

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Har en kammerat, der ikke kunne afspille .mp4a på sin PC.

bed ham om at installere et codec der kan.

windows XP kan ej heller afspille DVD film uden du installerr et MPG2
codec.

Fra : Steen

Dato : 17-02-07 20:54

> bed ham om at installere et codec der kan.
>
> windows XP kan ej heller afspille DVD film uden du installerr et MPG2
> codec.

Utroligt de har så meget succes, de dér windåser
--
Steen
Skype: dksbjdk