Winfast GeForce2 Pro m./TV-Out Bulk
Fra : Fraxx

Dato : 30-06-01 15:07

er det et godt nok kort eller er det noget totalt noname BÆ? og er der
eventuelt nogle andre noname kort der er bedere til ca. samme pris?(1.799
kr) Gerne med tv-out.

--
V. H. Stefan

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 30-06-01 17:01

"Fraxx" <fraxxflame@.....dk> skrev i en meddelelse
> er det et godt nok kort eller er det noget totalt noname BÆ? og er der
> eventuelt nogle andre noname kort der er bedere til ca. samme pris?(1.799
> [...]

Kortet er godt, og det er på INGEN måde noname bæ. Det er Leadtek der laver
disse kort, og de er en af de helt store inden for producering af
grafikkort.

Fra : Fraxx

Dato : 30-06-01 17:11

> Kortet er godt, og det er på INGEN måde noname bæ. Det er Leadtek der
laver
> disse kort, og de er en af de helt store inden for producering af
> grafikkort.

fair nok, så skal jeg vel have mig sån et =) Tak

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-06-01 18:41

> fair nok, så skal jeg vel have mig sån et =) Tak

Jeg kan ikke forestille mig du bliver skuffet

/Mikael

Fra : frx

Dato : 01-07-01 03:12

> Jeg kan ikke forestille mig du bliver skuffet
>
> /Mikael

lydder lækkert.. og et Daytona kort til en hundredelas mindre er..
dårligere?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-07-01 12:16

> lydder lækkert.. og et Daytona kort til en hundredelas mindre er..
> dårligere?

Jeg er ikke sikker på det er dårligere, men med Leadtek (Winfast) ved man
det er godt

/Mikael

Fra : frx

Dato : 01-07-01 15:05

> Jeg er ikke sikker på det er dårligere, men med Leadtek (Winfast) ved man
> det er godt

cool.. hvad er så fedest (mest til 1st person shooters) det, eller et
hercules 3d Prophet 4500 kyro II ?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-07-01 15:20

> cool.. hvad er så fedest (mest til 1st person shooters) det, eller et
> hercules 3d Prophet 4500 kyro II ?

Jeg kender desværre ikke sidstnævnte, men mærket går man da ikke galt i byen
med!

/Mikael

Fra : Daniel Andersen

Dato : 01-07-01 18:25

> cool.. hvad er så fedest (mest til 1st person shooters) det, eller et
> hercules 3d Prophet 4500 kyro II ?

Jeg synes det lød rimeligt fedt indtil jeg fandt ud af at det kun har en 300
MHz RAMDAC (Vistnok!) og ikke kunne klare mere end 75 Hz i 1600x1200. Det
var ihvertfald derfor jeg ikke ville vælge det!.

Fra : frx

Dato : 01-07-01 23:03

> [...]
> MHz RAMDAC (Vistnok!) og ikke kunne klare mere end 75 Hz i 1600x1200. Det
> var ihvertfald derfor jeg ikke ville vælge det!.

Hvilket et af dem? :)

Fra : Daniel Andersen

Dato : 01-07-01 23:35

> Hvilket et af dem? :)

Det er KyroII'et - Læste det i en anmeldelse...

Fra : frx

Dato : 02-07-01 10:43

> Det er KyroII'et - Læste det i en anmeldelse...

ok, tak