Agent - grøn pil si
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 12-02-07 20:00

I All folders, er der en grøn pil, som viser ind mod ikonet til
venstre for dk.fritid.foto. Jeg ved ikke hvordan den er kommet,
eller hvordan den fjernes, det er nok kun kosmetisk, men
alligevel ?
mvh Ebbe

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 13-02-07 19:14

Således skrev Ebbe Hansen den Mon, 12 Feb 2007 20:00:06 +0100:

> [...]
>venstre for dk.fritid.foto. Jeg ved ikke hvordan den er kommet,
>eller hvordan den fjernes, det er nok kun kosmetisk, men

Er den en pil, der peger nedad?

Så betyder det sikkert at du har markeret et indlæg i gruppen til
download.
Du kan hente den ved at vælge Action -> Get Bodies for Marked
Messages.

Ellers må du lige smide et screenshot et eller andet sted, for det er
vist den eneste pil, jeg kan komme i tanke om.

Knud
--
<railed> this channel is like an escher drawing
<railed> we're all condescending assholes, but nobody's at the bottom

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 13-02-07 20:54

On Mon, 12 Feb 2007 20:00:06 +0100, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

> [...]
>venstre for dk.fritid.foto. Jeg ved ikke hvordan den er kommet,
>eller hvordan den fjernes, det er nok kun kosmetisk, men

jeg har (måske) lagt et skærmdump i dk.binaer.
mvh Ebbe

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 13-02-07 21:03

> [...]

>venstre for dk.fritid.foto. Jeg ved ikke hvordan den er kommet,
>eller hvordan den fjernes, det er nok kun kosmetisk, men

dette skulle være et skærmdump, hvis det virker
ellers undskyld - Ebbe

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 13-02-07 22:10

Således skrev Ebbe Hansen den Tue, 13 Feb 2007 21:02:54 +0100:

>On Mon, 12 Feb 2007 20:00:06 +0100, Ebbe Hansen
><ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:
>
>dette skulle være et skærmdump, hvis det virker
>ellers undskyld - Ebbe

Den var lidt hemmelig. Det er noget af det nye junk-filter-ting, som
vist kom i 4.0

Jeg fandt den i hjælpe filen:

F1 -> Getting started - Agent 2.0 and 1.x-users -> Agent Three-pane
interface

>Trainable Folder Icon ()
>This icon signifies that a folder has been enabled for training, i.e.
>the folder can be used for routing messages using Route by Identity.
>Making a folder trainable is a simple process:
>
>Enable folders for training using the Email Routing Properties
>panel on the Folder Properties dialog. This is a one-time operation for each folder.
>
>Move email messages to the desired folder. You only need to
>do this once per contact (message sender). Once you do this,
>Agent will always route email from this sender to the correct folder.

Hvorfor den dukker op på en nyhedsgruppe, ved jeg så ikke. Kan du have
kommet til at trække en email eller noget over i gruppen?

Så vidt jeg kan se, burde du få den til at gå væk ved at gå ind i
Properties for den folder, vælge Email-Training og fjerne hakket i
Enable Route by Identity (RBI)

Knud
--
dAMN, SOMEONE HAS STOLEN MY cAPSLOCK KEY

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 14-02-07 10:44

On Tue, 13 Feb 2007 22:10:19 +0100, Knud Winckelmann
<knud@fabel.dk> wrote:

>Så vidt jeg kan se, burde du få den til at gå væk ved at gå ind i
>Properties for den folder, vælge Email-Training og fjerne hakket i
>Enable Route by Identity (RBI)
>
>Knud

Hip hurrah, der var den jo. Jeg bruger ikke Agent til email, så
det må være de rystende fingre (begyndende Altzh...), men
nu er den væk. Tak for hjælpen
mvh Ebbe