Kill-filter i Google Groups
Fra : Anders Hansen

Dato : 12-02-07 09:32

Hej med jer,

Jeg bruger min browser til at se nyhedsgrupper (Google Griups), og jeg
vil høre, om det er muligt at anvende et kill-filter her.

Mvh.
Anders

Fra : -=JF=- priv

Dato : 12-02-07 20:05

Den 12-02-2007, skrev Anders Hansen:
> Jeg bruger min browser til at se nyhedsgrupper (Google Griups), og jeg
> vil høre, om det er muligt at anvende et kill-filter her.

Er der ikke en Hjælp-knap i Google groups?

--
Mvh. John

Fra : Anders Hansen

Dato : 13-02-07 08:00

On 12 Feb., 20:04, -=JF=- priv <inva...@invalid.invalid> wrote:
> Den 12-02-2007, skrev Anders Hansen:> Jeg bruger min browser til at se nyhedsgrupper (Google Griups), og jeg
>
> Er der ikke en Hjælp-knap i Google groups?
>
> --
> Mvh. John

Hej John,

Det er der, men det handler mest om at moderere grupper og den slags.
Desværre er der ikke noget, der har noget at gøre med kill-filter.

Mvh.
Anders

Fra : Carl Drud

Dato : 13-02-07 17:52

"Anders Hansen" <hansen.anders@yahoo.dk> writes:

> Det er der, men det handler mest om at moderere grupper og den slags.
> Desværre er der ikke noget, der har noget at gøre med kill-filter.

Hvis du insisterer på at bruge GoonGroups og ikke en rigtig nyhedslæser,
kan du hvis du bruger Firefox og har GreaseMonkey installeret måske få
hjælp via scriptet i linket nedenfor.

http://www.penney.org/ggkiller.html

Carl

Fra : Anders Hansen

Dato : 14-02-07 09:03

On 13 Feb., 17:52, Carl Drud <carl.d...@myrealbox.com> wrote:

> Hvis du insisterer på at bruge GoonGroups og ikke en rigtig nyhedslæser,
> kan du hvis du bruger Firefox og har GreaseMonkey installeret måske få
> [...]

Tak, jeg prøver.

Mvh.
Anders