Asus 7950 & Zalman Reserator 1 Plus
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 11-02-07 14:20

Jadav alle!

Jeg har købt et nyt grafikkort, et Asus 7950.
Dejlig kort, men det lyder som et jetfly, ja ja måske ikke helt så slemt,
men jeg kommer fra et GT 6600 med vandkølning. (c:
Den vandkøler til grafikkortet der var med, er en "VGA Water Block
(ZM-GWB2)"

http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=160&code=021

Er der nogen der ved om den kan sættes på mit nye 7950 grafikkort????

Er der nogen der har prøvet det??

Det kunne være at den bare skal monteres med en anden bøjle!

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 11-02-07 14:32

Jadav igen alle!

Nu var jeg lige inde på Zalman's hjemmeside og ser følgende:
http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=204&code=021

Der står godt nok:
"NVIDIA Geforce 7900 Series", men der står ikke 7950 er den inkluderet ????

Vil I vælge at købe en videoram køler også ???
http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=230&code=021

Mvh.
Hans Nikolajsen