Spore og Halflife 2 episode 2
Fra : Silver

Dato : 10-02-07 23:05

Davs Gruppe.

Er jeg den eneste som i næsten 10 års spiltitler ikke har set frem til et
spil så meget som Spore?, bare det at det er så stort og alle de muligheder
det præsenterer!, har set flere af de gode film der viser spillet og også
Robin Williams forsøg på at lave en figur i spillet hehe, det er et genialt
videoklip. Glæder mig virkeligt til det kommer.

Og så det næste....det lader til at HL2 Episode 2 endnu engang er blevet
udsat, nu til efteråret 2007

Kilde:
http://www.megagames.com/news/html/pc/h-l2ep2delayed.shtml

Og med kapitalismen i tanke skulle det ikke undre mig at de rykker det til
julen 2007 for at tjene mere på udgivelsen :S

Men ok, siden spore skulle komme til foråret 2007 så kan jeg game det
søndersammen indtil HL2 EP2 kommer :)

Mvh
Silver.

Fra : Hagar

Dato : 11-02-07 01:35

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> julen 2007 for at tjene mere på udgivelsen :S
>
> Men ok, siden spore skulle komme til foråret 2007 så kan jeg game det

Det kunne da godt være man skulle have sig en udgave til den tid, ser ret
fedt ud
http://video.google.com/videoplay?docid=8372603330420559198

Hagar

Fra : Sune Storgaard

Dato : 11-02-07 17:38

Hagar skrev:
> Det kunne da godt være man skulle have sig en udgave til den tid, ser
> ret fedt ud
> http://video.google.com/videoplay?docid=8372603330420559198

Er jeg den eneste som bliver drevet til vanvid af alle de gange han siger
"ahhmm" ?

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Hagar

Dato : 11-02-07 18:42

> [...]
> It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
> in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Nej DET er du ikke

Hagar