Fallout 2, hjælp søges
Fra : Arne Tve-måne

Dato : 10-02-07 21:11

Jeg har læst adskillige tutorials og walkthrous, om at jeg kan komme ind
i den blokerede bade, ved at sætte en stang på vognen og placere et
bundt dynamit på stangen. Men hvordan griber jeg det an? Stangen er
intet problem, men jeg aner ikke hvordan jeg skal sætte dynamitten på.

Kan nogen hjælpe? Hvordan gør jeg dette rent spilteknisk?

Fra : Kim2000

Dato : 10-02-07 23:38

"Arne Tve-måne" <rollespiliaalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> problem, men jeg aner ikke hvordan jeg skal sætte dynamitten på.
>
> Kan nogen hjælpe? Hvordan gør jeg dette rent spilteknisk?

Du indstiller klokken på dynamiten på fx 30-60 sekunder (alt efter hvor
sikker man er på ikon systemet, og derefter smider du dynamiten fra
inventory og ser at komme væk.
mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Arcana Dragon

Dato : 14-02-07 21:46

Arne Tve-måne <rollespiliaalborg@hotmail.com> wrote in

> Kan nogen hjælpe? Hvordan gør jeg dette rent spilteknisk?

Først "bruger" du jernstangen på traileren. Så "bruger" du den tændte
(*--O) dynamit på traileren (som nu er kombineret med jernstangen), så
sidder den der. Derefter venter du nogle sekunder...

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u