Et godt tennis spil?
Fra : Hans Pedersen

Dato : 10-02-07 18:43

Hej alle

Jeg har fået lyst til et godt tennis spil. Hvilke kan anbefales? Helst et
med de virkelige turneringer, mulighed for at lægge en kalender over året og
have en karriere gennem flere år. Men også gerne hvor der ikke nødvendigvis
er det vigtigste om skoene er snørret rigtigt, eller hvad der kan være af
fininstillinger man skal tænke på. Nogle forslag?

MVH
Hans

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-02-07 10:20

Hans Pedersen wrote:
> [...]
> er det vigtigste om skoene er snørret rigtigt, eller hvad der kan være af
> fininstillinger man skal tænke på. Nogle forslag?

jeg så virkelig op til Top Spin 2 (Top Spin var ret godt), men det
stinker seriøst. Man skal styre med mus og det gør gameplayet total
umuligt. Det røg hurtig tilbage hvor det kom fra.

Det er umiddelbart det eneste jeg kender.

Fra : Peter T.

Dato : 15-02-07 07:21

Hans Pedersen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Nogle forslag?

Jeg mindes det gamle 3D tennis til Amiga. Det var simpelt, men
ualmindeligt fængende. Og det har netop alle de ting, som du efterlyser.
Det kan være, at du kan finde den som abondonware et sted (såfremt det også
kom til pc).

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Hans Pedersen

Dato : 18-02-07 18:08

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> [...]
>
> De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
> Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Tak for svaret, kan dog desværre ikke lige finde det :( Men er da godt nok i
mine øjne ufatteligt der ikke er et ordentligt tennisspil til PC? Troede
bare det var mig der ikke var opdateret...

MVH
Hans