Strategi spil søges
Fra : Chr.

Dato : 10-02-07 16:53

Hej Alle

Efter mange år væk fra computerspils verdenen vil jeg igang igen

I sin tid spillede jeg C&C Comand and Conquer Zero Hour som jeg var meget
glad for. Men det er efterhånden blevet udspillet og jeg søger noget der
ligner dette setup - nogle forslag?

Eller forslag til andre genre af strategi spil som er gode og udfordrende?

Håber på en masse gode forslag

Fortsat god weekend...

Fra : BuFFer

Dato : 10-02-07 16:58

StarCraft + BroodWar - holder 112% stadig!

Fra : Hagar

Dato : 10-02-07 17:16

"Chr." <chr@nybro*remove*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligner dette setup - nogle forslag?
>
> Eller forslag til andre genre af strategi spil som er gode og udfordrende?

Så absolut Act of War. Det er vist bygget på samme "motor" som C&C, så det
er lige til at gå til, men det er andre enheder og grafik

Hagar

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-02-07 17:55

Chr. wrote:

> Eller forslag til andre genre af strategi spil som er gode og
> udfordrende?
Company of Heroes?
http://www.companyofheroesgame.com/

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Klaus G.

Dato : 10-02-07 18:01

> Håber på en masse gode forslag
Der kommer snart en ny C&C. Ellers er der kommet en demo af Supreme
Commander, som jeg tror bliver virklig fedt! Har bare ikk lige fået prøvet
demo'en endnu :) Men spillet udgives 16/2 indtil videre...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Silver

Dato : 10-02-07 23:07

Davs Chr.

Rise of Nations fra 2003 + udvidelsen Thrones and Patriots.

Supreme Commander kommer snart

Mvh
Silver.