Vanguard EU servere
Fra : Limpy

Dato : 10-02-07 08:53

Hej i gruppen.

Er der nogen officiel meddelelse om der kommer EU servere op i Vanguard Saga
of Heroes og i givet fald hvornår?
Der skrives meget om spillets mange børnesygdomme, men hvor slemt er det i
virkligheden?
Spillede selv EQ2 fra launch til tier 7 og der var også masser af fejl i
starten, men personligt oplevede jeg kun få perioder med problemer...
absolut spilbart fra start...

Mvh.
LS

Fra : Henrik

Dato : 10-02-07 13:58

"Limpy" <limpysanta@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Spillede selv EQ2 fra launch til tier 7 og der var også masser af fejl i
> starten, men personligt oplevede jeg kun få perioder med problemer...

Hej!

Der er allerede EU servere oppe - ihvertfald 2-3 stykker. Når du skaber en
toon vælger du frit mellem EU og US servere. Spillet har børnesygdomme, det
er helt sikkert. Performance er ret dårlig endnu, men Dev'erne siger det har
høj prioritet. Der er meget laa-a-aaa-a-g, spillet crasher meget på visse
systemer (ikke hos mig!) osv. osv. Men det er helt sikkert ikke værre end så
mange andre mmo's i opstartsfasen. Vanguard er absolut spilbart, og har
potentiale til noget virkelig stort... Men nu må vi se om spillet i det
lange løb kan differentiere sig fra de mange andre små g store fisk i
MMO-havet =)

Mvh. Henrik

Ps. Det skal dog lige siges, at din maskine pt. KUN kan være for LILLE til
Vanguard. Det ser SÅ lækkert ud med al gfx smækket på - men så er det en
powerpointpræsentation på de selv de største systemer. Som sagt, så arbejdes
der vist på højtryk med det =)

Mvh. Henrik

Fra : Limpy

Dato : 11-02-07 11:57

"Henrik" <prozac@SPAMmachinery.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vanguard. Det ser SÅ lækkert ud med al gfx smækket på - men så er det en
> powerpointpræsentation på de selv de største systemer. Som sagt, så

Takker for fyldestgørende svar )
Opstartsfasen lyder ikke værre end det var i EQ2.
Og jeg er enig i at spillets potentiale er mere langsigtet, men spørgsmålet
er om det smadres hen ad vejen som de gjorde med EQ2.
Nogen egentlig kommerciel succes tror jeg næppe det bliver...
Jeg må vel hellere hoppe på og følge udviklingen )

Mvh.
LS