Klarlak på brugt mc
Fra : Martin Poll

Dato : 10-02-07 22:01

Hej NG
Da jeg skal have lavet et par små ridser på min MC efter at den væltede
,mens den stod på sidestøttebenet, har jeg overvejet om det var en ide at
autolakeren giver hele min MC,en en omgang klarlak over det hele. Min MC er
velholdt , men der er de sædvanlige småbrugsridser ved tank og forskærm.
Skal jeg bare lade ham lave de 2 ridser på kåben eller skal jeg få givet den
en gang klarlak over det hele ?

Med venlig hilsen
Martin Poll.
SL1000 Falco.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-02-07 23:26

> Skal jeg bare lade ham lave de 2 ridser på kåben eller skal jeg få givet
> den en gang klarlak over det hele ?

jeg købte min tidligere FZ6-s i 2004. Fik et stedslag på tanken så det
skulle fikses. Det blev det i vinteren 2004 samtidig med det hele fik
klarlak.
En del på FZ6 er indfarvet plast, så det ridses nemt og samler lettere smuds
synes jeg.
det hele fik klarlak, det pyntede gevaldigt, og gjorde den nemmere at holde
pæn.
Og så har du et ekstra slidlag inden lakken.

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11