Update af min cabrio projekt..
Fra : Ukendt

Dato : 10-02-07 12:58

Hejsa Alle

Synes lige jeg ville lave en lille update, til dem som synes det kunne være
sjovt at høre om..

I denne uge har det været lave rust tid, mit mål er at få bilen færdig inden
1.maj (måske urealistisk, men jeg KÆMPER)..

Følgende er ordnet i denne uge:

Rust er lavet:
De 2 bagerste vanger, nu kan de holde 20 år til
Noget af højre inderskærm
Huller under førersædet.
Venstre panel.

Følgende dele er bestilt i denne uge:

Nyt gulvtæppe (brugt)
ABF knaster (brugte)
Benzintank (brugt)
Forbremser: EBC racer skiver + greenstuff klodser.
Bagbremser std tromler med nye hjulcylindre og lejer..
Sideblink i krystalklar fra en alfa 156
Sorte krystal tågelygter.
Storte krystal forblink med positionslys i.

Og så skal der bruges 8 timer på den igen idag, skal ha lavet et hul der var
oppe under tanken, og ha kittet det jeg har lavet den anden dag + venstre
indeskærm og venstre panel, hvis jeg kan nå det..

Det er SIDSTE gang jeg laver en komplet renovering af en gammel bil.. SIDSTE
!!!

Men den bliver som ny bagefter jeg er færdig med den..

Nå men jeg skriver en update igen næste uge, så i kan følge lidt med.

Mvh
Morten
Golf Cabriolet 1.8 8v GLi (endnu )

Fra : Mikkel Lund

Dato : 10-02-07 13:05

Morten Juel skrev:
> [...]
>
> Men den bliver som ny bagefter jeg er færdig med den..
>
> Nå men jeg skriver en update igen næste uge, så i kan følge lidt med.

Hej Morten

Sejt projekt. Er det sådan du kan lokkes til at tage et par billeder?

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-07 15:52

> Hej Morten
>
> Sejt projekt. Er det sådan du kan lokkes til at tage et par billeder?

Hej Mikkel..

tak, ja de skal reddes de gamle cabrioer...

Kan desværre ikke tage billeder, da jeg ikke har noget digicam pt :(

Mvh
Morten

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-02-07 14:57

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> inden 1.maj (måske urealistisk, men jeg KÆMPER)..

> Det er SIDSTE gang jeg laver en komplet renovering af en gammel bil..

og det skal vi tro på?
Tror du er lissom mange andre, der glemmer det sure til næste gang
Been there - got the t-shirt

> Men den bliver som ny bagefter jeg er færdig med den..

Dejlig fornemmelse, ikke sandt?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-07 15:33

> og det skal vi tro på?
> Tror du er lissom mange andre, der glemmer det sure til næste gang
> Been there - got the t-shirt

Jeps det skal i tro på, en mc måske, men ikke en hel bil igen..

> Dejlig fornemmelse, ikke sandt?

Jow, det bliver så cool.. og det at det er MIG der har gjort det hele

Den bliver KUN byttet ud hvis der kommer et rigtigt godt tilbud på en e36
cabrio 325i

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-07 00:28

> Og så skal der bruges 8 timer på den igen idag, skal ha lavet et hul der
> var oppe under tanken, og ha kittet det jeg har lavet den anden dag +
> venstre indeskærm og venstre panel, hvis jeg kan nå det..

Jeg nåede hullet under tanken, og hele højre panel og så grunde det jeg har
lavet idag + igår.. så bestemt en poduktiv dag/aften

Mvh
Morten