Så nappede de sgu kareten
Fra : Martin Bak

Dato : 09-02-07 16:18

http://www.bornholm.nu/?Id=11654

Jeg vidste godt at de kunne gøre det, men jeg har vist ikke hørt om, atd et
er sket før undtaget for nogle der har lavet grumme grimme ting.

--
Martin

Fra : Klaus G.

Dato : 09-02-07 16:28

> Jeg vidste godt at de kunne gøre det, men jeg har vist ikke hørt om, atd
> et er sket før undtaget for nogle der har lavet grumme grimme ting.
Dejligt, så mangler vi bare det samme sker for folk med sprit domme, og ikke
først efter 6-7 gange. Men første gang de bliver nuppet i at køre bil, efter
en sprit dom, og de stadig har frataget kørekortet.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-07 16:35

> [...]
> ikke først efter 6-7 gange. Men første gang de bliver nuppet i at køre
> bil, efter en sprit dom, og de stadig har frataget kørekortet.

Enig!

/HB

Fra : -=JF=- priv

Dato : 09-02-07 21:33

Klaus G. forklarede den 09-02-2007:

> Dejligt, så mangler vi bare det samme sker for folk med sprit domme, og ikke
> først efter 6-7 gange. Men første gang de bliver nuppet i at køre bil, efter
> en sprit dom, og de stadig har frataget kørekortet.

100% enig!

--
Mvh. John

Fra : Benny

Dato : 10-02-07 13:13

> Dejligt, så mangler vi bare det samme sker for folk med sprit domme, og
> ikke først efter 6-7 gange. Men første gang de bliver nuppet i at køre
> bil, efter en sprit dom, og de stadig har frataget kørekortet.

Jep jep jep

Benny

Fra : -=JF=- priv

Dato : 09-02-07 21:35

Den 09-02-2007, skrev Martin Bak:

Er man ikke tumbet ud over det sædvanlige, når man i et samfund så
lille som Bornholm bliver ved med at køre bil uden kørekort

Jeg mener - chancen for at gemme sig i mængden er ikke stor

--
Mvh. John

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 10-02-07 08:48

-=JF=- priv wrote:
> [...]
> som Bornholm bliver ved med at køre bil uden kørekort
>
> Jeg mener - chancen for at gemme sig i mængden er ikke stor

Det er muligvis også derfor det er lykkedes det lokale politi at snuppe
ham 14 gange siden 2003 :)

Mvh.

Fra : Fam. Olsen

Dato : 10-02-07 14:09

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> som Bornholm bliver ved med at køre bil uden kørekort
>
> Jeg mener - chancen for at gemme sig i mængden er ikke stor

Jo jeg er enig. Men der er jo heller ikke så mange politier herovre.

MVH Niels

Fra : mfn

Dato : 10-02-07 18:38

> Jo jeg er enig. Men der er jo heller ikke så mange politier herovre.

Hvis jeg boede på bornholm ville jeg klart holde mig til transport med
Scootcar/Ellert hvis helårs, ellers scooter 30. Man kan jeg komme fra den
ene ende til den anden på kort tid.

Fra : Fam. Olsen

Dato : 10-02-07 21:26

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg boede på bornholm ville jeg klart holde mig til transport med
> Scootcar/Ellert hvis helårs, ellers scooter 30. Man kan jeg komme fra den
> ene ende til den anden på kort tid.

Øhh har du nogensinde været på Bornholm?

Jeg kører tværs over øen hver dag for at komme på job. Det har man ikke lyst
til i nogle af de køretøjer du nævner.

MVH Niels

Fra : Martin Bak

Dato : 11-02-07 09:02

> Hvis jeg boede på bornholm ville jeg klart holde mig til transport med
> Scootcar/Ellert hvis helårs, ellers scooter 30. Man kan jeg komme fra den
> ene ende til den anden på kort tid.

LOL. De køretøjer egner sig da bedre til motorvejstrafikken omkring
København ;-o Vi er så priviligerede herovre, at vi rent faktisk kan komme
op i fart.

Martin

Fra : Brian

Dato : 11-02-07 11:24

Martin Bak wrote:

> LOL. De køretøjer egner sig da bedre til motorvejstrafikken omkring
> København ;-o Vi er så priviligerede herovre, at vi rent faktisk kan
> komme op i fart.

Sidst jeg var på Bornholm for et par måneder siden, synes jeg ellers ikke at
det var il at komme op i (jysk) fart. Alle kørte som om de har ufattelig god
tid. Det havde jeg heldigvis også (der var 4 timer at brænde af, til færgen
gik mod Ystad igen) så jeg fulgte bare flowet, og nød udsigten

Se, dét var en god dag på jobbet

/Brian

Fra : Niels Pein

Dato : 11-02-07 12:03

"mfn" skrev ...

> Hvis jeg boede på bornholm ville jeg klart holde mig til transport med
> Scootcar/Ellert hvis helårs, ellers scooter 30. Man kan jeg komme fra den
> ene ende til den anden på kort tid.

Jeg synes der er mange veje der er lidt til den smalle side, og samtidig med
en del sving, på Bornholm, så at køre på f.eks. knallert 45 eller lignende
småtteri der ikke kan følge trafikken ordentlig over længere stræk derovre,
ville jeg ikke anbefale til nogen jeg brød mig om.

Men en knallert 30 eller en cykel vil da være fin til korte ture - ligesom
alle andre steder i landet.
--
Hilsen Niels

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 11-02-07 11:57

"Brian" <nej@tak.du> writes:

> Sidst jeg var på Bornholm for et par måneder siden, synes jeg ellers ikke at
> det var il at komme op i (jysk) fart.

Nåja men hvis du kommer op i jysk fart derovre (hastighedsgrænserne er
som bekendt det eneste der er moms på i Jylland), så går der et kvarter
og så holder du ude i Østersøen...

Fra : Brian

Dato : 11-02-07 12:57

Peter Dalgaard wrote:

> Nåja men hvis du kommer op i jysk fart derovre (hastighedsgrænserne er
> som bekendt det eneste der er moms på i Jylland), så går der et
> kvarter og så holder du ude i Østersøen...

LOL

/Brian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-02-07 09:08

On Feb 9, 4:17 pm, "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk> wrote:
> http://www.bornholm.nu/?Id=11654
>
> Jeg vidste godt at de kunne gøre det, men jeg har vist ikke hørt om, atd et
> er sket før undtaget for nogle der har lavet grumme grimme ting.

Endelig, man må håbe at det vil gribe lidt mere om sig.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk