Søger denne musik
Fra : Ukendt

Dato : 10-02-07 10:51

Har ikke så meget forstand på musik men kunne godt tænke
mig at få fat i noget i stil med som bliver spillet i dette videoklip.
http://www.slemmedreng.dk/player/f14400/p14448.php

Hvad skal jeg kigge efter ?

Mvh. Allan

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-02-07 18:26

Allan Møller skrev:
> Har ikke så meget forstand på musik men kunne godt tænke
> mig at få fat i noget i stil med som bliver spillet i dette videoklip.
> [...]
Hej Allan

Det lyder rigtig godt.
Jeg ved ikke, hvad man kalder denne genre, men det er vel noget spansk
eller sådan?

Jeg kom umiddelbart til at tænke på, om det kunne være noget i stil med
Lee Ritenours album Rio....me så måske alligevel ikke helt
...se evt. http://www.leeritenour.com/

....tænke også på Santana...men det er jo noget mere up tempo og gang i den.
....og det er jo også meget fedt.

Mvh. Nartin

Fra : creationmusicale@gma~

Dato : 13-02-07 19:19

Hej Allan,

Du kan også prøve Gotan Project f.eks.

Kig også efter spansk / sydamerikansk inspireret musik (flamenco,
tango også ting fra Jamaica, Mexico, Chile, osv).

Check også filmmusik til film fra de del af verden, der er rigtigt
meget af den slags.

Endelig er der jo også Chick Corea, John Mclaughlin og anden jazz med
inspirationer fra latin amerika.

Space and love
--
Mick Nye