Babel [Spoiler] - telefonsamtalen ?
Fra : Peter Heide

Dato : 10-02-07 19:36

Yeps. Jeg er lidt tung i det så hér skal jeg også bede
om hjælp til denne film : http://www.imdb.com/title/tt0449467/

Husk spoiler-advarlsen !

Den telefonsamtale Richard (Brad Pitt) har hjem til børnene
efter "udflugten" med barnepigen i ørkenen, hvor det er ved at
gå gruligt galt. Richard bryder sammen, da han hører at alt
står godt til og høre sine børns stemmer, men hvem taler han med
inden ? Såvidt jeg ved blev barnepigen nægtet adgang til USA
da hun ikke var kommet til legalt til landet ?

Kender Richard på det tidspunkt noget til barnepigens + hans børn
tur til bryllup i Mexico ?

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 10-02-07 19:48

Peter Heide skrev bl.a.:

> Husk spoiler-advarlsen !

> Den telefonsamtale Richard (Brad Pitt) har hjem til børnene
> efter "udflugten" med barnepigen i ørkenen,

Efter? Niks.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.stornotime.dk

Fra : Brian P

Dato : 10-02-07 20:32

On Feb 10, 7:35 pm, "Peter Heide" <phe...@ofir.dk> wrote:
> [...]
> da hun ikke var kommet til legalt til landet ?
>
> Kender Richard på det tidspunkt noget til barnepigens + hans børn

Han ringer hjem, da konen er kommet på hospitalet og INDEN turen til
Mexico. Vi ser/hører både samtalen fra nanny'ens POV og fra Brad
Pitts, men filmen manipulerer med kronologien. Sammenbrudet skjuler
han for hende.