Office 2007
Fra : Hans-Henrik

Dato : 09-02-07 20:22

Hej!

Da jeg kraftigt overvejer at udskifte min XP med Vista og ved samme
lejlighed udskifte min Office 2003 med OfficeProfessional 2007, kunne jeg
godt tænke mig at vide, hvad forskel der er på en Office Professional 2007
til 4199 kr og en version Office Professional 2007 til 1475 kr - begge IT
butikken. Beskrivelsen af de to produkter er komplet ens . Tillader den
billige version kun 1 gang installation på min Pc? I tilfælde af, at jeg af
en eller anden grund skulle formattere min HD, kan jeg så ikke installere
den billige version mere? Ville jeg ved køb af den dyre version kunne
installere på samme Pc flere gange? Også efter en eventuel
formattering/udskiftning af HD? Er der andre forskelle?

Mvh
Hans-Henrik

Fra : Thomas S Larsen

Dato : 09-02-07 22:32

Den ene er nok oem og den anden retail.

Fra : Hans-Henrik

Dato : 10-02-07 17:03

Og........?
Det jeg var ude efter er hvor mange gange man kan bruge den enkelte version
i installations øjemed - 1 gang? 10 gange? Skal det være samme pc?

Mvh
hh

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-07 20:28

"Hans-Henrik" <hh.husen@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det jeg var ude efter er hvor mange gange man kan bruge den enkelte
> version i installations øjemed - 1 gang? 10 gange? Skal det være samme pc?

Spørg dog IT-butikken

Mvh
Claus