DR direkte i Frontrow
Fra : Michael Holm

Dato : 10-02-07 12:50

Så lige den anden tråd med DR, og har, inspirreret af en tråd på
macnyt.dk, lavet en zip.fil som kan downloades fra
http://homepage.mac.com/kiaikido/1TV.zip

Når den er udpakket kan mappen som indeholder DR1 - DR2 - TV 2 News og
DR P3 (som QT) - ligges i Movie mappen, så kan man inde fra Frontrow se
TV direkte :)

Man kan selvfølgelig også se dem i QT direkte..

Virker på Intel mac'er med Flip4Mac installeret :)

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Morten Lind

Dato : 10-02-07 13:13

Michael Holm <macsoup@toitsu.dk> wrote:

> [...]
> TV direkte :)
>
> Man kan selvfølgelig også se dem i QT direkte..
>
> Virker på Intel mac'er med Flip4Mac installeret :)

Hej Michael & tak for mappen.....du har ikke noget imod, at mappen
placeres et andet sted, vel?, hæ, hæ.....

De ses også _uden_ Frontrow

De virker også på _rigtige_ Mac´er(med Flip4Mac installeret)

M.

Fra : Lyrik

Dato : 11-02-07 11:20

Den 10.02.2007 kl. 12:49 skrev Michael Holm <macsoup@toitsu.dk>:

> [...]
> TV direkte :)
>
> Man kan selvfølgelig også se dem i QT direkte..
>
> Virker på Intel mac'er med Flip4Mac installeret :)
+++++++++
Tak1 Jeg har ikke en "Movie mappen". jeg formoder du mener "Film"?
Men! frontrow har for eksempel "TV-udsendelser" Hvor ligger den mappe??
Og ligeldes "Biograf forfilm" Hvor ligger den.
Kan man lave andre mapper som Frontrow kan se? Det kunne jeg godt tænke
mig en opskrift på.

Hilsen
Jens

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Michael Holm

Dato : 11-02-07 14:41

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> +++++++++
> Tak1 Jeg har ikke en "Movie mappen". jeg formoder du mener "Film"?

Ja - det er fordi du bruger dansk som sprog på computeren, jeg bruger
engelsk.

> Men! frontrow har for eksempel "TV-udsendelser" Hvor ligger den mappe??

Det er hvis du har tv-udsenderlser liggende i iTunes, så vil de fremgå
af Frontrow under dette punkt. Ikke så aktuellt når man bor i danmark.

Hvis man har et visa kort med tilhørende bopæl i USA, kan man købe tv
udsendelser via USA's iTunes Music Store - jeg har fx. tv-serien "Lost"
købt på den måde og den kan så ses via Frontrow.

> Og ligeldes "Biograf forfilm" Hvor ligger den.

Dette ligger ikke lokalt på din maskine, men forbinder til en server i
USA som så sender dig trailers/forfilm direkte til din computer.

> Kan man lave andre mapper som Frontrow kan se? Det kunne jeg godt tænke
> mig en opskrift på.

det kan man sikkert... men hvad tænker du rent praktisk på?
Det er jo film, musik og billeder man ser i Frontrow, og de tre mapper
ser frontrow automatisk - der er vel ingen grund til at havde film
liggende i 5 andre mapper.

Du kan jo sagtens lave undermapper i din Film mappe som også kan ses i
Frontrow.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 00:38

Hejsa MH
Jeg har hentet dine filer og lagt mappen med filer ind i Film mappen. Men
når jeg åbner Frontrow kan jeg kun se mappen iTV og ingen TV udsendelser -
hvad gør jeg galt?

Jeg har en spritny MB

Hilsen Bo

Fra : Michael Holm

Dato : 15-02-07 10:33

"Bo Jørgensen" <boisalten(at)gmail.com> wrote:

> [...]
> når jeg åbner Frontrow kan jeg kun se mappen iTV og ingen TV udsendelser -

hej bo,

du skal klikke på mappen i Frontrow først, men det har du vel prøvet :)
så det næste er at du skal installere Flip4Mac - så skulle det funke!

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 11:02

> du skal klikke på mappen i Frontrow først, men det har du vel prøvet :)
> så det næste er at du skal installere Flip4Mac - så skulle det funke!

Frontrow mappen? kan ikke lige finde en Frontrow mappe! men lagde din iTV
mappe over i Film mappen - og jeg kan se iTV fra Frontrow, men når jeg
klikker mig videre sker der ikke noget.

Hilsen en ferie-ramt

Fra : Michael Holm

Dato : 15-02-07 16:20

> Frontrow mappen? kan ikke lige finde en Frontrow mappe! men lagde din iTV
> mappe over i Film mappen - og jeg kan se iTV fra Frontrow, men når jeg
> [...]

har du installeret Flip4Mac ?

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 18:27

> har du installeret Flip4Mac ?

Ja det er installeret. Jeg kan også klikke på dine ikoner og starte tv
programmerne direkte derfra (quicktime)

/Bo

Fra : Michael Holm

Dato : 15-02-07 21:57

> Ja det er installeret. Jeg kan også klikke på dine ikoner og starte tv
> programmerne direkte derfra (quicktime)
>
> /Bo

så har jeg ikke noget bud.. jo på dagen efter jeg havde lagt dem ind,
virkede det pludselig ikke, så genstartede jeg (universal løsning :)
og så virkede de igen...