Hvor gemmer Agent filerne
Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-02-07 21:26

Er netop ved at afprøve forskellige newsreadere, og denne Agent
ser meget lovende ud, hvis jeg altså bare kunne finde filerne
Trykker M ud for de binære filer jeg vil hente og så derefter beder jeg
om at få de Markerede filer. Tiden førend denne handling er slut, passer
fint med den tid det tager at hente. Problemet er bare at jeg kan intet
finde på min HDD. Markerer jeg til gengæld filerne så de står i blå
bjælke og siger "Get bodies for selected messages", ja så skal jeg
lige angive hvor de skal lande, og efterfølgende kan jeg finde dem
hvor jeg har angivet. På den anden metode må der være et default
dir, eller smider den filerne ud efter at have hentet??
Råd og fif modtages gerne. TIA.

Andersen [ 3650 ]
Gas Jagtvejen og smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 10-02-07 22:34

On Sat, 10 Feb 2007 21:25:40 +0100, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

> [...]
>hvor jeg har angivet. På den anden metode må der være et default
>dir, eller smider den filerne ud efter at have hentet??

Som default gemmer Agent ikke attachments - de ligger i dens database
sammen med beskederne.

For at få gemt attachments automatisk gå op i menuen Folder -> Default
Properties. Under 'Receiving messages' vælges punktet 'Saving
attachments'. Her kan du vælge at gemme alle attachments automatisk.

Punktet nedenunder, der kan du vælge hvilken folder der skal gemmes i.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/