Eksporter Notes > Outlook
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 10-02-07 18:41

Hej.

Jeg forsøger at eksportere kalenderaftaler fra Notes til Outlook. Men jeg
synes ikke rigtigt at jeg kan få det til at fungere... er der nogen der
kender til en god nem metode.

Der er tale om notes6 til MS Office 11.

Evt. med et 3. parts program?

--
Mvh Jasper

e-mail: jasper@FJERNESahrensbach.dk
"FJERNES" skal, sjovt nok, slettes

Fra : Jubii

Dato : 10-02-07 20:23

Jasper Norman Ahrensbach formulerede:
> Hej.
>
> Jeg forsøger at eksportere kalenderaftaler fra Notes til Outlook. Men
> jeg synes ikke rigtigt at jeg kan få det til at fungere... er der
> nogen der kender til en god nem metode.

Der findes ingen kalender i outlook express

Fra : Max

Dato : 10-02-07 20:44

Hej Jubii

> Der findes ingen kalender i outlook express

Nej, men der findes en i Outlook.

--
Mvh Max

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 10-02-07 23:41

> Der findes ingen kalender i outlook express

Nej, men jeg skriver jo også netop Outlook

Mvh

Jasper

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-02-07 00:06

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev :

>Nej, men jeg skriver jo også netop Outlook

Hvorfor spørger du så også i outlook-expressgruppen?

At jubii så også burde ha' set at indlægget er postet i to
grupper er en anden sag.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 11-02-07 01:28

> At jubii så også burde ha' set at indlægget er postet i to
> grupper er en anden sag.

Arghh... havde ikke lige set "express" da jeg ledte efter en passende gruppe

Sorry!

/Jasper