Share af mail på lokalnet!
Fra : Frank W.

Dato : 30-06-01 13:25

Hej NG!

ER der nogen der kender til et mailprogram hvor det er muligt at share
mailen 2 pcere i lokalt netværk imellem ?

Mit problem er at jeg nogen gange sidder på maskine A og henter/læser post
og nogen gange sidder på maskine B og henter/læser post. Den mail jeg
henter ned på maskine A kan jeg jo ikke læse/svare på hvis jeg sidder på
maskine B.

Bruger lige nu Outlook Express (win98 begge steder), men det er ikke muligt
at angive netværksdrev som lageringsmappe

Nogen forslag?

Jeg er åbent for evt at skifte Outlook Express ud, hvis der er andre
mailprogrammer der kan klare opgaven.

Hilsen
Frank W.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 30-06-01 15:10

"Frank W." skrev

> Bruger lige nu Outlook Express (win98 begge steder), men det er
> ikke muligt at angive netværksdrev som lageringsmappe

Jowda, i registreringsdatabasen:

[HKEY_CURRENT_USER\Identities\{GUID}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0]
"Store Root"="D:\\mail&news"

Husk, at der kan ske skægge fejl, hvis du har OE åbnet på samme
tid på begge maskiner som skal bruge indholdet af lagringsmappen,
på netværksdrevet.

Dette indlæg er krydspostet og der er sat opfølgning til:

Med venlig hilsen

Peder