Hjælp til tydning: Holbæk Amt, Kalundborg,~
Fra : M. Sørensen

Dato : 13-01-07 17:44

Øverst til venstre.

Onsdagen den 14. Febr. Anders Andersen og Hustrue Anna Nielsdatter et
Drengebarn til Daaben som blev kaldet Jens. Blev baaret af ?

Er der nogen, der kan tyde fadderne ?

På forhånd tak
Merethe Sørensen

Fra : Karen

Dato : 14-01-07 11:52

"M. Sørensen" <ikke-muligt@intet.intet> skrev i en meddelelse
> Øverst til venstre.
>
> Onsdagen den 14. Febr. Anders Andersen og Hustrue Anna Nielsdatter et
> Drengebarn til Daaben som blev kaldet Jens. Blev baaret af ?
Hans Paludans Kiereste, Frans Sørrensens Hustrue ?? Som faddere: Jørgen
Baccke, Anders Hansen Svend, Jomfr. Christiane Rasch, Jomfr. Maria Baa

Fra : M. Sørensen

Dato : 14-01-07 12:48

Hej Karen!

Tak for hjælpen.

Hilsen, Merethe

Fra : Karen

Dato : 14-01-07 13:35

Jeg blev aldrig helt færdig inden meddelelsen røg afsted. Det er muligt der
skal stå Banke og ikke Bacche - den gode Jomfrue Maria hed også Bacche eller
Banke til efternavn.
mvh
Karen