Randers - Onsild - Hvornum kirkebog 1814 -~
Fra : Hvornum

Dato : 09-01-07 18:57

Hej gr.

Er der en der vil hjælpe mig med dette opslag?

Det første forsøg gik godt, kan en af Jer også hjælpe med denne her:
Randers - Onsild - Hvornum kirkebog 1814 - 1834 opslag 9 sidste dreng

Født: 7. oktober (1816) eller 1817, det er lidt forvierende at man indføre
en i 1816, men ja, hvis han ikke var fremstillet i kirken, kom han ikke i
kirkebogen før dette skete.

Dreng: Christen

Faderen: Kristen Christensen

Modren: Ane Jensdatter
alt efter moderen er jeg ikke god til at tyde?

Hvad står der under dåbens pub. dato?

Og faderne? noget med Mette Nilsdatter - en Karen Boesdatter - en gaardejer
Anders - alle fra Hvornum

Moderens int. datum: 16. november - men hvad skriver vedkommende så?

Mvh
Max Hvornum