Trusler del II
Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 30-06-01 13:15

Jeg har i et tidligere indlæg beskrevet Cyril Malka's trusler, som dog på
det tidspunkt var forholdsvis milde.

Nu har jeg været igen været udsat for en trussel af Cyril Malka, som jeg
synes er langt mere alvorlig nemlig denne:

"På den anden side, især tilskyndet af den opførsel tilhængere af
mormon-kirken har udvidst her, bliver den del lavet om."

Truslen er afgivet i et indlæg fra den 30-06-2001 af Cyril Malka i tråden
"Trusler"

Jeg synes dette er en mere alvorlig trussel end blot mudderkastning. Det her
tolker jeg som et personligt hævntogt fra Cyril's side, hvor han forsøger at
miskreditere et andet trossamfund af personlige årsager. Nemlig fordi jeg er
stærkt uenig med hans bedømmelse af det trossamfund jeg tilhører og den måde
han udtrykker sin bedømmelse.

Det virker på mig som om man ikke må være uenig med Cyril og udtrykke dette,
førend han begynder med en meget truende adfærd. Er det en stil der skal
accepteres i denne nyhedsgruppe eller hvad. Hvad synes i som deltagere i
nyhedsgruppen..?

Kenn L. Schjødt
Dansk side om SDH: http://www.kristus.dk
Kirkens officielle hjemmeside: http://www.lds.org

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 30-06-01 13:18

"Kenn L. Schjødt" <kenn_s@worldonline.dk> wrote in

> "På den anden side, især tilskyndet af den opførsel tilhængere af
> mormon-kirken har udvidst her, bliver den del lavet om."

Jeg bør nok tilføje at han her snakker om sin hjemmeside malka.dk og hans
afsnit om mit trossamfund.

Fra : P.N.

Dato : 01-07-01 10:53

"Kenn L. Schjødt" <kenn_s@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> det tidspunkt var forholdsvis milde.
> Truslen er afgivet i et indlæg fra den 30-06-2001 af Cyril Malka i tråden

svar: det ville jeg ikke tage så alvorligt, folk kan jo skrive hvad de vil
på deres egne
hjemmesider, hvem læser den side ?, nok ikke særligt mange.
MVH P.N.