Slægtsforskningsprogram.
Fra : not4you@ofir.dk

Dato : 07-01-07 00:36

Hej

Er der nogen, som har erfaring med et let og overskueligt program?

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Anni

Fra : HamSelv

Dato : 07-01-07 07:21

<not4you@ofir.dk> skrev i en meddelelse
Hej

Er der nogen, som har erfaring med et let og overskueligt program?

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Anni

Hej Anni.

Du kan læse mere om de enkelte programmer på dette link:
http://www.dis-danmark.dk/program/program.asp

Mvh
Jan

Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 07-01-07 09:56

Hej

Jeg ved ikke om det ligefrem er nemt, men om ikke andet er det gratis;

http://www.geneweb.org/

Mvh. Finn

Fra : futtog

Dato : 07-01-07 11:40

Hej
Jeg bruger et program der heder Stamtræ det er det program ejg fandet der
var lættest at komme igang med da jeg startede, det har dansk druger flade
lidt i retning af Windovs, dansk administrator der er meget imødekommen når
man ringer om et eller andet problem, det ligger til davnload med en demo
der har begrænset mugligheder den fulde version har en meget overkomlig
pris, den har mange forskælige værktøjer.
Er der andre der bruger den
mvh. Preben Poulsgaard

Fra : Rolf Lindberg

Dato : 07-01-07 15:30

Hej Anni.

Hold dig langt væk fra WinFamily, de holder simpelthen ikke hvad de lover.
Jeg købte det selv tilbage i starten af 2005, hvor de lovede at WinFamily 7
var klar i slutningen af 2005. Vi skriver nu 2007, og der er ikke sket
noget, bare en masse dårlige undskyldninger. Jer har skiftet til et andet
program som lever op til mine forventninger.

Mvh
Rolf Lindberg

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 07-01-07 18:00

">
> Hold dig langt væk fra WinFamily, de holder simpelthen ikke hvad de lover.
> Venlig hilsen
> Anni
------------------------
Også jeg har været på nippet til at melde mig under de frafaldne, men netop
i dette minut meddeler man mig på en forespørgsel om 'hvad der sker':
Citat:
"Jeg krydser fingre for i løbet af næste uge

Vi orienterer på www.winfamily.com når du kan downloade "
Citat slut.

Hilsen og med forbehold:
Flemming Svendsen 4220

Fra : Torgeir Abrahamsen

Dato : 13-01-07 11:54

> Flemming Svendsen wrote:
">
> [...]
Citat:
"Jeg krydser fingre for i løbet af næste uge

Flemming Svendsen 4220[/quote:f53cebde83]

Og så har neste uke gått... :twisted: Er du fortsatt troende? :?
--
Postet fra DIS-Norges tjeneste Slektsforum
http://www.disnorge.no/slektsforum/

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 07-01-07 15:54

http://www.brotherskeeper.dk/
--
Otto Jørgensen
http://home.online.no/~otjoerge/bk/

Fra : Per G Kristensen

Dato : 07-01-07 16:25

not4you@ofir.dk skrev:
> Hej
>
> Er der nogen, som har erfaring med et let og overskueligt program?
>
> På forhånd tak for hjælpen.
>
> Venlig hilsen
> Anni

Hejsa.

Jeg har nu i ét år anvendt LEGACY med stor tilfredshed.

Kan fås både i en gratis version og som betalings version,
med pengene til dette program er givet godt ud.

Sprog og hjælpeteksten er på Dansk.

Det var bare et lille hint

Mange hilsner
Per

Fra : Per G Kristensen

Dato : 07-01-07 16:32

not4you@ofir.dk skrev:
> Hej
>
> Er der nogen, som har erfaring med et let og overskueligt program?
>
> På forhånd tak for hjælpen.
>
> Venlig hilsen
> Anni

Hej igen Anni.

Glemte lige en link til den Danske hjemmeside

http://legacydansk.com/

Det var bare det.

Mvh.
Per

Fra : Eldrup

Dato : 07-01-07 21:09

Hej Anni

Jeg bruger NSDB(Nordisk Slægtdatabase) www.nsdb.dk som også er et
onlineslægtsprogram hvor du kan lægge din famileslægt ind. Det findes på
dansk.

Godt nok koster det 300kr om året det første år, men så får man også support
og Michael bruger den tid der skal til for at hjælpe en, hvis man ikke lige
kan finde ud af det. Så et program jeg varmt kan anbefale.

Hilsen

Eldrup