WOW og Gamerking
Fra : Søgeren

Dato : 09-02-07 11:39

Hej

Min søn har formedels lidt over 600 kr købt en opgradering til lvl 40 på
gamerking.com, det er nu ca 6-7 uger siden, men der sker intet, jeg har
skrevet 2 gange til gamerking men intet svar, så tænkte jeg på om vi har
overset noget han selv skal gøre for at hans character bilver opgraderet?
trykke/skrive/vælge noget i spillet eller lign. eller om de mon bare sidder
og griner i skægget over at have narret 600 kr fra en dreng.
Nogen ideer/erfaringer modtages gerne.

Hilsen Bo

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-02-07 11:47

On Fri, 9 Feb 2007 11:38:47 +0100, Søgeren wrote:

> [...]
> trykke/skrive/vælge noget i spillet eller lign. eller om de mon bare sidder
> og griner i skægget over at have narret 600 kr fra en dreng.

Nej han burde være 40 uden at i skal gøre noget. Men jeg synes dog det
tager en HEL del fra spillet hvis man ikke selv leveler sine figurer. Hvis
man så bruger lignende firmaer til at købe guld behøver man slet ikke
spille selv :)

Jeg kender dog ikke noget til "Gamerking" eller deres service-niveau.

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-07 13:10

jeg er personlig målløs over at folk BETALER for at spille ens figur op
......for pokker det er et SPIL !!!

ydermere kunne man stille sig det sp om knægten overhovedet hører hjemme i
det univers med den indstilling.

Jeg ser det som snyd og bedrag at betale for den slags tjenester.

MvH Niels

Fra : Peter T.

Dato : 09-02-07 13:21

nobody udviste en rettidig omhu og skrev:

> ydermere kunne man stille sig det sp om knægten overhovedet hører
> hjemme i det univers med den indstilling.

Reelt set er det deres eget problem. Den slags spillere er alt for nemme
at spotte ud og de påvirker meget sjældent mit spil, omend de er
pisseirriterende at have med i et party. Jeg gør oftest mit, for at få dem
losset ud ved hjælp af 10 kolde tæer i deres ubehårede og glatte røv, hvis
de udviser blot den mindste børneagtige adfærd.

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Peter T.

Dato : 09-02-07 13:13

Søgeren udviste en rettidig omhu og skrev:

> Nogen ideer/erfaringer modtages gerne.

Jeg har ikke selv erfaring med disse folk, der powerlevel'er ens karakter.
Men hvad jeg har læst på WoW-chatten, så er de fuskere hele vejen igennem.
Og man skal immervæk give sin adgangskode til en anden person, for at han
kan powerlevel'e den.
Sats på at de 600 kr er lærepenge og sving så en død kat over hovedet ved
næste fuldmåne i håbet om, at knægtens WoW-konto ikke misbruges og lukkes.

Fra : PerX ...

Dato : 11-02-07 19:55

In article <45cc4f05$0$8223$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
søgeren@leder.dk says...
> Hej
>
> Min søn har formedels lidt over 600 kr købt en opgradering til lvl 40 på
> gamerking.com,

Hvilket jo er vildt ulovligt, og hvis det bliver opdaget bliver kontoen
lukket permanent og creditkortet bannet fra Wow.

> [...]
> trykke/skrive/vælge noget i spillet eller lign. eller om de mon bare sidder
> og griner i skægget over at have narret 600 kr fra en dreng.

Well, Blizzard siger jo de alle er nogle svindlere, så måske har de ret

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 11-02-07 20:22

On Fri, 9 Feb 2007 11:38:47 +0100, Søgeren <søgeren@leder.dk> wrote:

> [...]
>trykke/skrive/vælge noget i spillet eller lign. eller om de mon bare sidder
>og griner i skægget over at have narret 600 kr fra en dreng.

Jeg ved ikke om du har misforstået noget ved spillet. - Men det er jo
meningen at din søn selv skal spille fra level 1-40 - Ellers svarer
det til at gå fra lilleput til Superliga i fodbold - Det kan godt være
han kan være på banen, men han kan ikke finde ud af at spille med.

De har højst sandsynligt snydt dig, alternativt har I udfyldt deres
formular med noget andet end din søns kontos brugernavn og password,
og de så ikke kan komme til at powerlevele den.

Jeg synes du skal glemme alt om at få andre til at spille din søns
konto, det kan I værste fald føre til at han bliver smidt ud af
spillet.

Jeg ved ikke om det hører helt ind under, men du kan ved at henvende
dig til din bank og underskrive en tro og love erklæring på at en
webshop ikke har givet dig det du har betalt for når du har betalt
via. kreditkort, derefter kan pengene bliver ført tilbage på din
konto. - Men jeg kan ikke lige huske om der er en tidsgrænse på (og i
så fald hvad den er på), prøv evt. at gå ned i din bank og spørg, det
er noget de plejer at tage ret seriøst.

- Og så kan du så selvfølgelig donere pengene til et godtgørende
formål i stedet for, det giver mere mening

--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.