BF 2 Kommandør point???
Fra : Colzen

Dato : 09-02-07 10:26

Hejsa.

Hvad får man point for som kommandør?
For mange gange synes jeg at det vælter ind med point uden at man gør ret
meget.

Mvh
Colzen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 09-02-07 10:36

"Colzen" <colzen@SLETcolzen.dk> writes:
> Hvad får man point for som kommandør?
> For mange gange synes jeg at det vælter ind med point uden at man gør ret
> meget.

Hvis der er 10 andre spillere på dit hold, får du 1/10 (0.1) point
hver gang en af dem får et point. Det er naturligvis kun heltalsdelen
af din score der vises, men det forklarer hvorfor den ved sejr nogle
gange dobler f.eks. 22 point til 45.

Dvs. du får gennemsnittet af de andre på holdets score, og hvis runden
vindes, får du det dobbelte (af commandpoint).

Commanderen får IKKE point for noget som helst andet.
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Hagar

Dato : 09-02-07 17:33

> [...]
> vindes, får du det dobbelte (af commandpoint).
>
> Commanderen får IKKE point for noget som helst andet.

Hvor læser man sådan noget ?
Fed oplysning i det hele taget

Hagar

Fra : Brian Lund

Dato : 09-02-07 16:52

> Hejsa.
>
> Hvad får man point for som kommandør?
> For mange gange synes jeg at det vælter ind med point uden at man gør ret
> meget.

Du får den gennemsnitlige score for dit hold!

Du får IKKE points for kills/repairs/heals/defendflag/driverassist osv. når
du er commander, din score er KUN afhængig af de point resten af dit hold
har fået!

Derfor kan det bedst betale sig når man er commander, at finde et sted at
gemme sig og rode med commander-mappet hele tiden, supporte dit team med
UAV, radarscan, artilleri, vehicle drops og supply drops. Og selvfølgeligt
give ordre. Så er der nemlig større chance for at dit hold vinder, hvilket
betyder at du får flere point! ;)

Brian

Fra : Colzen

Dato : 09-02-07 22:41

> [...]
> give ordre. Så er der nemlig større chance for at dit hold vinder, hvilket

Takker for jeres svar. Så blev jeg jo så klog
Men lige et spørgsmål mere nu jeg er i gang.
Når man sidder og kigger på servere for at finde en at spille på.
Så er der nogle "ikoner" til venstre for det røde eller grønne 2 tal, hvad
betyder de egentlig? Jeg har sat og studeret dem lidt, men synes ikke lige
jeg kan hitte ud af det.

Mvh
Colzen

Fra : Brian Lund

Dato : 09-02-07 23:31

> [...]
> betyder de egentlig? Jeg har sat og studeret dem lidt, men synes ikke lige

Jeg er ikke 100% sikker men jeg mener bestemt at grønt 2-tal betyder BF2:
Special Forces!
(Musen er ihvertfald et grønt 2-tal når den loader i SF, hvor den er rød i
alm. BF2)

Brian

Fra : Colzen

Dato : 10-02-07 09:43

> [...]
> Special Forces!
> (Musen er ihvertfald et grønt 2-tal når den loader i SF, hvor den er rød i

Så langt var jeg nu med og jo farven på tallet fortæller om det er SF eller
alm. Det er nu mere de andre ikoner jeg tænker på.

Mvh
Colzen

Fra : Brian K

Dato : 12-02-07 05:21

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> når
> du er commander, din score er KUN afhængig af de point resten af dit hold

Gør det sig også gældende i BF2142?

/brian k

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-02-07 10:17

Brian K skrev:
> "Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Gør det sig også gældende i BF2142?

Jeps - det gør det...

Spiller man Titan, har man endda et rigtig godt sted at være som
Commander, hvor man ikke er udsat for fjendtlig ild :)

> /brian k

Lars B

Fra : Ole

Dato : 12-02-07 18:42

Lars Jensen wrote:

> Jeps - det gør det...
>
> Spiller man Titan, har man endda et rigtig godt sted at være som
> Commander, hvor man ikke er udsat for fjendtlig ild :)

> Lars B

Men for F...... hvor er det kedeligt at være Commander..BAHH

Ole

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-02-07 19:15

Ole skrev:

> Men for F...... hvor er det kedeligt at være Commander..BAHH

Ja, jeg får nok heller aldig mit Commander gold badge (eller bronze og
sølv for den sags skyld :)

> Ole

Lars B

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 09-02-07 18:07

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> writes:
> Hvor læser man sådan noget ?
> Fed oplysning i det hele taget

Man skal bare spille spillet i lidt mere end 1000 timer, så kommer det
af sig selv.
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 10-02-07 00:28

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> writes:
> Det vil sige du ikke ved det med sikkerhed, det er noget du gætter dig til ?

Gætter og gætter. Det passer med mine observationer, og er også hvad andre
er kommet frem til ifølge diverse websider. Dice/EA har på intet tidspunkt
forklaret hvordan disse ting fungerer.
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 10-02-07 00:32

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> writes:

> 1000 timer, det er sgu meget, hvad er det, 120.000 point?

813 timer i bf2, 115750 point.
299 timer i bf2142, 90261 career points, 33170 global score.

En slat jo ;)
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 12-02-07 20:33

"Brian K" <spam@noway.dk> writes:

> Gør det sig også gældende i BF2142?

Ja, med den ekstra ting at hver gang en squad leader får et squad
bonus point, får du et commander bonus point til career-scoren. Så
sørg for at holde dine squads optagede med angrib/forsvar ordrer i
nærheden af hvor de er - så er der større chancer for at de følger
ordren.
--
Lars Balker Rasmussen