Duke Nukem 3D
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 09-02-07 06:47

Lilleskid på 8 har ikke fået Duke Nukem med i sin børneopdragelse og gør
store øjne, når vi andre taler længselsfuldt om de gode gamle dage, hvor der
var humor i spil. Desværre har jeg forlagt både den originale og plutonium
pack. Hvor kan jeg finde det - kan vel ikke koste meget mere end en cola
eller to . . .

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Brian Lund

Dato : 09-02-07 07:23

> [...]
> pack. Hvor kan jeg finde det - kan vel ikke koste meget mere end en cola

Sikkert ikke, men spørg i en markedsgruppe hvis du vil købe! ;)
Iøvrigt tror jeg faktisk nok der ligger en abandon-ware version på nettet,
jeg kan ihvertfald huske at have downloaded det fra en eller anden side, det
betyder jo dog ikke at det har været lovligt...

Brian

Fra : Peter T.

Dato : 09-02-07 08:33

3140 Bjørgheim udviste en rettidig omhu og skrev:

> Lilleskid på 8 har ikke fået Duke Nukem med i sin børneopdragelse og
> gør
> store øjne, når vi andre taler længselsfuldt om de gode gamle dage,
> hvor der var humor i spil.

Uha. Det spil var nu også et af de absolut bedre!

> Desværre har jeg forlagt både den originale
> og plutonium pack. Hvor kan jeg finde det - kan vel ikke koste meget
> mere end en cola eller to . . .

Næppe. Svjh er spillet blevet freeware. Og med den rigtige stabel
patches, som andre spillere har brygget sammen, så kan grafikken se fin ud
på et nyere 3D-kort. :)

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : plykkegaard@gmail.co~

Dato : 09-02-07 11:22

Peter T."

> Næppe. Svjh er spillet blevet freeware. Og med den rigtige stabel
> patches, som andre spillere har brygget sammen, så kan grafikken se fin ud
> på et nyere 3D-kort. :)

Fortæl, fortæl?
Du tvinger jo en stakkels gammel dukoholic til at droppe arbejdet for
at fræse rundt på Google for at finde det asap

Duke Nukem - åh disse minder :)

- Peter

Fra : Peter T.

Dato : 09-02-07 13:08

udviste en rettidig omhu og skrev:

> Fortæl, fortæl?
> Du tvinger jo en stakkels gammel dukoholic til at droppe arbejdet for
> at fræse rundt på Google for at finde det asap

Uha. Jeg fik engang filerne tilsendt af en bekendt. Jeg testede dem og de
virkede til UG.
Jeg mener de ligger på en harddisk et sted og jeg smider dem på nettet,
hvis/når jeg finder dem. Imens må du selv lige lede efter dem. :)

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 09-02-07 16:57

Peter T. wrote:

> [...]
> Jeg mener de ligger på en harddisk et sted og jeg smider dem på
> nettet, hvis/når jeg finder dem. Imens må du selv lige lede efter

Jeg er allerede klar til atter at forsage kvinder. Man rejser sig ærbødigt,
indtil filerne dukker op, så tjek lige her:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72312

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Peter T.

Dato : 09-02-07 17:49

> [...]

> Jeg er allerede klar til atter at forsage kvinder. Man rejser sig
> ærbødigt, indtil filerne dukker op, så tjek lige her:

Jeg bukker mig i støvet. Takker. ;)

Fra : SB

Dato : 10-02-07 08:28

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Jeg bukker mig i støvet. Takker. ;)

http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=559

Søren

Fra : SB

Dato : 10-02-07 08:31

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=559
>
> Søren

ups, det var vist en demo udgave

her skulle den rigtige være, har dog ikke DL det selv

http://asmo.jakki.org/files.html

/S

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-02-07 09:50

SB wrote:

> http://asmo.jakki.org/files.html

Den svarer ikke pt

Men ellers er der lidt info her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Duke_Nukem_3D

Denne her skulle være den seneste version
http://jonof.edgenetwork.org/index.php?p=jfduke3d

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Kim2000

Dato : 10-02-07 13:00

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=559

Min siger runtime 200 fejl. Er der nogen der kan få det til at virke (pyt
med det kun er shareware udgaven, jeg gider næppe spille det mere end en
time alligevel).
mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-02-07 15:19

Kim2000 wrote:

> Min siger runtime 200 fejl. Er der nogen der kan få det til at virke
> (pyt med det kun er shareware udgaven, jeg gider næppe spille det
> mere end en time alligevel).

Hent JFDuke3D
http://jonof.edgenetwork.org/index.php?p=jfduke3d

eller EDuke32
http://www.eduke32.com/

Der er en samlet installationspakke for EDuke32
http://hrp.duke4.net/download.php

Du skal have DUKE3D.GRP for at få skidtet til at spille
Du kan evt hente sharewareversionen fra 3DRealm
http://www.3drealms.com/downloads.html

JFDuke3D kører på min XP Pro, men indstillingerne af keyboard+mouse er ikke
de bedste
Jeg mener jeg har fedtet med det på et tidspunkt hvor det har fungeret

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!