Steam > på dansk!
Fra : BuFFer

Dato : 08-02-07 14:48

Hej

Vil blot lige informere jer om at Steam nu er på dansk.
Vælg dansk i settings.

/Buf

Fra : Poul Johannsen

Dato : 08-02-07 15:05

Hej

> Vil blot lige informere jer om at Steam nu er på dansk.
> Vælg dansk i settings.

Tak for oplysningen.

Mvh Poul

Fra : Sune Storgaard

Dato : 08-02-07 17:14

Poul Johannsen skrev:

> Tak for oplysningen.

Yes, så kan man endelig spille sit favorit første persons skyder,
nederlagets dag:kilde på dansk!

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 10-02-07 11:34

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> wrote in message

> Yes, så kan man endelig spille sit favorit første persons skyder,
> nederlagets dag:kilde på dansk!

Heh.

At de har oversat radio-commands i CS:S synes jeg er lidt overdrevet ;-/ ..
Det fik mig i hvertfald tilbage til engelsk. At de har oversat Support til
Støttetropper, tyder ikke ligefrem på velovervejede oversættelser

/Anders

Fra : BuFFer

Dato : 10-02-07 11:37

> [...]
> Det fik mig i hvertfald tilbage til engelsk. At de har oversat
> Support til Støttetropper, tyder ikke ligefrem på velovervejede

Hehe
Hvor ser du det support i engelsk ?
Hvad kunne de evt. have oversat det til i stedet ?

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 10-02-07 13:51

"BuFFer" <nosp@m.2.me> wrote in message

> Hehe
> Hvor ser du det support i engelsk ?
> Hvad kunne de evt. have oversat det til i stedet ?

Det står i bunden af hovedvinduet. Der er 5 grå ikoner. Jeg ville nok slet
ikke oversætte det, support er efterhånden et fordansket ord alligevel

/Anders

Fra : BuFFer

Dato : 10-02-07 11:39

> At de har oversat radio-commands i CS:S synes jeg er lidt overdrevet
> ;-/ ..

Faktisk havde jeg håbet på / regnet med at de også havde oversat
_lyden_.. så de talte dansk.
Prøv at spille css eller hl2 med tysk setting i steam

omg

Fra : Asbjoern

Dato : 10-02-07 14:21

Jeg har også haft problemer med at spille nogle af mine spil med dansk
sprog i Steam. Skifter man tilbage til engelsk virker det igen. Det
drejer sig bl.a. om HL2 som ikke vil starte for mig, og menuerne i
Call of Duty 2 er ødelagte. Lidt trist, så jeg bruger dansk igen.
Men ja, oversættelserne er ikke altid helt gode, omend kvaliteten
generelt er god. Støttetropper er nok den største fejl. Det burde bare
være support. Så er der også Metascore, som er blevet oversat til
Metapoint-tal eller lignende, hvilket virker meget kluntet. Det kunne
bare være Metascorer eller Metavurdering i stedet.
I CS:S er det at man kaster en granat blevet oversat til "Der
sprænges". Den er lidt sjov.

vh. Asbjørn

Fra : BuFFer

Dato : 16-02-07 17:49

> Jeg har også haft problemer med at spille nogle af mine spil med
> dansk
> sprog i Steam. Skifter man tilbage til engelsk virker det igen.

Valve kender til problemet
Og arbejder på en opdatering der fixer det :)

/Buf

Fra : TommyF

Dato : 16-02-07 22:50

>I CS:S er det at man kaster en granat blevet oversat til "Der
>sprænges". Den er lidt sjov.
>
>vh. Asbjørn
Syntes kun det er rimeligt at man ligeeeeee advarer fjenden før man
kaster naden, kun rimeligt.
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Asbjoern

Dato : 17-02-07 23:42

On 16 Feb., 17:48, "BuFFer" <n...@m.2.me> wrote:

> Valve kender til problemet
> Og arbejder på en opdatering der fixer det :)
>
> /Buf

Okay, det er betryggende. Dansk er trods alt bedre, omend det måske er
lidt svært at vænne sig til i starten. Jeg synes i hvert fald, det var
meget underligt at åbne "Venner" i stedet for "Friends".

vh. Asbjørn