BF 2 servere
Fra : Bo Hellum

Dato : 08-02-07 13:41

Hej alle

Jeg har snart padlet mig igennem SP en 300-400 gange og søger nu nye
udfordringer. Hvor kan jeg se en oversigt over danske servere til
nybegyndere i MP?

Venligst

Bo

Fra : BuFFer

Dato : 08-02-07 14:26

Du går bare ind og finder en server i severbrowseren. Evt skriver
'boom' i servernavn filtert i toppen (BoomTown for dansk)

Tror ikke der findes nogle nybegynder servere - ofte er det 50/50 af
nye og gamle spillere på serverne.

Bare kast dig ud i det.

Husk at spille på Ranked servere hvis du vil have point, medaljer og
nye våben.

Fra : Bo Hellum

Dato : 08-02-07 14:37

"BuFFer" <nosp@m.2.me> wrote in message
> [...]
> og gamle spillere på serverne.
>
> Bare kast dig ud i det.
>
> Husk at spille på Ranked servere hvis du vil have point, medaljer og nye

Ok, jeg takker

Fra : Brian Lund

Dato : 08-02-07 17:00

> Hej alle
>
> Jeg har snart padlet mig igennem SP en 300-400 gange og søger nu nye
> udfordringer. Hvor kan jeg se en oversigt over danske servere til
> nybegyndere i MP?

TV2 (norge) har også en masse servere og det er meget blandet hvor gode
modstanderne er, ofte er der dog en del med god erfaring, men også en del
der er næsten nystartede!

De har f.eks. en masse "infantry only" servere, dvs. der er INGEN
køretøjer/fly, det er en rigtig god måde at få en masse point hurtigt på
synes jeg. De har selvfølgelig også almindelige servere, men fordi serverne
er så populære kan det godt være svært at få lov til at bruge det sjove
legetøj: helikoptere og fly!

Man skal dog lige være opmærksom på at angreb på start-baser som ikke kan
overtages (uncapturable) er tilladt på TV2, det er der nogen gange en del
brok over, for det er ikke mange der har dén regel. Den eneste bane jeg
synes det KAN være et problem på er wake island 2007, hvis kineserne er
meget bedre end USA.

Brian

Fra : Hagar

Dato : 08-02-07 17:42

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> TV2 (norge) har også en masse servere og det er meget blandet hvor gode
> modstanderne er, ofte er der dog en del med god erfaring, men også en del
> der er næsten nystartede!

Jeg har spillet mange timer på deres servere, men der er desværrer sket det
at der er kommet nye admin, eller dem der var der ikke gider deres opgave
ordenligt. Os fra Sergeant, vi har droppet de servere til fordel for Jolt og
UBA, UBA er i øvrigt danske, og de er hårde

> [...]
> brok over, for det er ikke mange der har dén regel. Den eneste bane jeg
> synes det KAN være et problem på er wake island 2007, hvis kineserne er

På den anden side, hvis ikke folk gider at flytte måsen fra skibet, så er
det immervæk kedeligt at være kineser

Hagar

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-02-07 19:49

Damage har en dejlig god server. www.damage.dk :)

Fra : Bo Hellum

Dato : 09-02-07 08:08

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> wrote in message

> Damage har en dejlig god server. www.damage.dk :)

Jeg takker og vil prøve mit held her i weekenden. Har spillet Ghost Recon i
5 år og gør det stadig meget aktivt, men derfor skader det jo ikke at udvide
sin horisont, hehe.

Hygge

Bo

Fra : Ole

Dato : 11-02-07 11:39

Mikael Schøler wrote:

> Damage har en dejlig god server. www.damage.dk :)

Hvad er gennemsnit alderen der ? 14 ?

Ole

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-02-07 12:24

Ole wrote:

> Hvad er gennemsnit alderen der ? 14 ?
>
> Ole
Nej slet ikke. Den er nok nærmere 30-35. Hvis du checker siden ud, så er
der et medlemsgalleri hvor alderen også står.

Det var en af de ting jeg virkelig nød ved at være i Damage.
Aldersmæssigt passede det godt sammen (jeg er 34) og der var ingen der
var umodne.. Undtagen når der blev drillet internt i klanen selvfølgelig :)

Fra : Ole

Dato : 12-02-07 18:32

Mikael Schøler wrote:

> Nej slet ikke. Den er nok nærmere 30-35. Hvis du checker siden ud, så er
> der et medlemsgalleri hvor alderen også står.
Pokkers, det overså jeg sgu', beklager !

Fra : Ole

Dato : 12-02-07 18:49

Ole wrote:

> Pokkers, det overså jeg sgu', beklager !

Det ku' da være at jeg skulle reinstallere BF2, for 3-4. gang,
EA plejer at fucke min installation up, hver gang at der
kommer opdateringer..grrrr

Ole

Fra : BuFFer

Dato : 11-02-07 12:42

> Damage har en dejlig god server. www.damage.dk :)

Siden virker ikke i firefox.
har du en ip til serveren ?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-02-07 13:20

BuFFer wrote:

> Siden virker ikke i firefox.
> har du en ip til serveren ?

nej ved godt den ikke virker i Firefox.. har jeg ofte beklaget mig over.
åben den i explorer? :)

http://game-monitor.com/GameServer/81.7.176.143:16569/Damage_DK.html

Fra : BuFFer

Dato : 11-02-07 14:42

> åben den i explorer? :)

Na-haj :P
Nægter ! HeHe...

Fra : Ole

Dato : 12-02-07 18:27

BuFFer wrote:

> Na-haj :P
> Nægter ! HeHe...

Men du vil gerne bruge Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028 ?

Suk...

Ole

Fra : Brian Lund

Dato : 12-02-07 19:18

> Men du vil gerne bruge Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028 ?
>
> Suk...

Jeg er nu også den glade OE bruger, men bruger stædigt firefox til alt
andet! - Det skal så siges at den eneste side jeg lige kan komme i tanken om
jeg bruger af og til, som IKKE virker i firefox er kortal.dk's billedkort!

Jeg har prøvet thunderbird (på linux) men synes sgu det er lidt underligt
til nyhedsgrupper...

Brian

Fra : Ole

Dato : 12-02-07 20:14

Brian Lund wrote:

> [...]
> jeg bruger af og til, som IKKE virker i firefox er kortal.dk's billedkort!
Og ?

> Jeg har prøvet thunderbird (på linux) men synes sgu det er lidt underligt
> til nyhedsgrupper...

Vane..

Til seriøst NG chat bruger jeg Agent.

> Brian

Ole

Fra : BuFFer

Dato : 13-02-07 12:37

> jeg bruger af og til, som IKKE virker i firefox er kortal.dk's
> billedkort!

Hvis du vil se luftfoto - men ikke købe dem kan du bruge
http://earth.google.com/

Fra : Brian Lund

Dato : 13-02-07 17:28

> Hvis du vil se luftfoto - men ikke købe dem kan du bruge
> http://earth.google.com/

Man behøver skam heller ikke betale på kortal og de har meget bedre billeder
end google! :)
(Se danmarak før og nu, mener jeg det hedder på kortal)

Brin

Fra : BuFFer

Dato : 14-02-07 13:00

> Man behøver skam heller ikke betale på kortal

Ved jeg ;)

> og de har meget bedre billeder
> end google! :)

Okayy